Patobulintos funkcijos pagerina Škoda vairuotojų kasdienį gyvenimą, teikiant tikslinę informaciją įvairiose situacijose. Strateginis dirbtinio intelekto (DI) integravimas pabrėžia „Škoda Auto“ įsipareigojimą technologinėms inovacijoms ir orientacijai į klientą.
Dabar Laura gali ne tik atlikti pagrindines komandas, valdomas balsu, bet ir atsakyti į sudėtingesnius klausimus. Jei vairuotojas užduoda klausimą, kuris nepriklauso iš anksto nustatytoms kategorijoms, pvz., „Transporto priemonės“, „Duomenys“, „Oras“, „Naujienos“, „Sportas“ ar „Akcijos“, Laura automatiškai kreipiasi į „ChatGPT“ per „Chat Pro“.
Kiekvienas atsakymas, sukurtas naudojant „ChatGPT“, bus pateikiamas su žodžiais „Remiantis ChatGPT...“, kad būtų aiškiai nurodytas šaltinis. Šis patobulinimas reiškia, kad Laura dabar gali padėti atsakyti į įvairesnius klausimus ir vairuotojams kelionės metu teikti išsamesnę pagalbą.
Valdymo balsu galimybė išlieka nepakitusi, ją galima išjungti automobilio nustatymų skiltyje. Enyaq modeliuose ji visada aktyvi. „ChatGPT“ neturi prieigos prie automobilio duomenų ar asmeninės informacijos; visi užklausimai apdorojami anonimiškai ir iškart ištrinami, užtikrinant aukštą duomenų apsaugos lygį.
Nauja „Chat Pro“ funkcija palaikoma keturiomis kalbomis:
Norint naudotis šia funkcija, vartotojams reikia tik aktyvaus „Infotainment Online“ paketo. Prieinama modeliuose, pagamintuose naudojant MEB GP ir MQB EVO platformas, kuriuose įdiegta naujausios kartos informacijos ir pramogų sistema: