Ši informacija apie prieinamumą buvo parengta „Škoda Auto a.s.“ (toliau – „mes“) pagal 2019 m. balandžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą (ES) 2019/882 dėl produktų ir paslaugų prieinamumo reikalavimų ir įstatymą Nr. 424/2023 Coll. dėl tam tikrų produktų ir paslaugų prieinamumo reikalavimų su pakeitimais (toliau – „Prieinamumo reikalavimų įstatymas“).
Norime, kad mūsų skaitmeninės paslaugos būtų prieinamos įvairiems klientams, įskaitant neįgaliuosius ir kitus funkcinių apribojimų turinčius asmenis. Dėl šios priežasties nuolat atnaujiname savo paslaugas, siekiant, kad jos atitiktų galiojančių teisės aktų, standartų, techninių specifikacijų ir naujausių gerųjų praktikų reikalavimus.
Ši informacija apie prieinamumą apima bendrą mūsų paslaugų veikimo apžvalgą, prieinamumo reikalavimų atitikimo aprašą ir kontaktinę informaciją tiems, kuriems kyla klausimų apie paslaugų prieinamumą. Ši informacija pateikiama pagal Prieinamumo reikalavimų įstatymo 14 straipsnį.
Mes esame elektroninės prekybos paslaugų teikėjas, kaip tai apibrėžta Prieinamumo reikalavimų įstatyme. Tai reiškia, kad mūsų įmonė gali su vartotojais sudaryti nuotolinę sutartį per mūsų svetainę arba mobiliąsias programėles be fizinio vartotojų dalyvavimo. Ši informacija apie prieinamumą taikoma šioms interneto svetainėms ir mobiliosioms programėlėms, taip pat per jas teikiamoms elektroninės prekybos paslaugoms:
a) eshop.skoda-auto.cz
Tai elektroninės komercijos paslauga, apimanti internetinės parduotuvės veiklą, leidžianti vartotojams ieškoti, naršyti, rinktis ir pirkti prekes internetu („Škoda Lifestyle“ ir „Genuine Accessories“).
Paslauga apima tokias funkcijas kaip: prekių katalogas (įskaitant filtravimą ir paiešką), išsamus atskirų prekių peržiūros langas, prekių įtraukimas į krepšelį, pirkimo sutarties sudarymas internetu (vadinamuoju „click-wrap“ mechanizmu – vartotojas sudaro sutartį aktyviai paspausdamas mygtuką, pvz., „Užsakyti“, po to, kai susipažįsta su taisyklėmis ir sąlygomis), atsiskaitymas internetu, bendravimas su klientų aptarnavimo tarnyba.
Paslauga prieinama per interneto svetainę, kurios adresas nurodytas aukščiau, ir yra optimizuota naudoti kompiuteriuose ir mobiliuose įrenginiuose.
Mes nenaudojame jokios specializuotos įrangos, kuri būtų reikalinga norint naudotis šia paslauga. Vartotojai gali naudotis savo įrenginiais (pvz., kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais ar planšetėmis), kad galėtų naudotis paslauga. Mūsų skaitmeninė svetainė yra sukurta taip, kad būtų suderinama su standartinėmis pagalbinėmis technologijomis.
b) Škoda ID
„Škoda ID“ yra skaitmeninė vartotojo paskyra, leidžianti individualiems vartotojams naudotis mūsų internetinėmis paslaugomis. Ši paslauga suteikia centralizuotą prisijungimą prie automobilio skaitmeninių funkcijų ir internetinės bei mobiliosios programėlės „MyŠkoda“.
Naudodami „Škoda ID“, vartotojai gali tvarkyti savo asmeninį profilį, susieti savo paskyrą su konkrečiu automobiliu, aktyvuoti ir naudoti pasirinktas automobilio funkcijas internete, naudotis nuotolinio automobilio valdymo funkcijomis (pvz., oro kondicionavimu, užraktu), stebėti automobilio būklės informaciją ir vairavimo statistiką bei tvarkyti paslaugų prenumeratas.
Paslauga teikiama per interneto svetainę ir mobiliąją programėlę.
Mes nenaudojame jokios specializuotos įrangos, kuri būtų reikalinga norint naudotis šia paslauga. Vartotojai gali naudotis savo įrenginiais (pvz., kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais ar planšetėmis), kad galėtų naudotis paslauga. Mūsų skaitmeninė svetainė sukurta taip, kad būtų suderinama su standartinėmis pagalbinėmis technologijomis.
c) Škoda Connect
„Škoda Connect“ – tai internetinių paslaugų rinkinys, kuris sujungia jūsų „Škoda“ automobilį su internetu ir išmaniuoju telefonu, suteikdamas daugiau patogumo, saugumo ir pramogų. Jis siūlo tokias funkcijas kaip eismo informacija realiuoju laiku, nuotolinė prieiga prie automobilio (pvz., užrakinimas / atrakinimas, parkavimo vietos nustatymas), pagalbos iškvietimas nelaimės atveju ir automatiniai techninės priežiūros priminimai.
Paslauga teikiama per internetinę svetainę, mobiliąją programėlę ir įmontuotą informacijos ir pramogų sistemą. Naudojantis mūsų teikiamais įrenginiais, užtikriname, kad jų fiziniai valdikliai ir programinės įrangos sąsajos atitiktų prieinamumo reikalavimus ir būtų suderinami su pagalbinėmis technologijomis.
d) Mobiliosios programėlės: „MyŠkoda“, „Škoda Media Room“
„MyŠkoda“ – tai skaitmeninė paslauga ir mobilioji programėlė, leidžianti vartotojams nuotoliniu būdu gauti informaciją apie automobilį ir jį valdyti. Naudodamiesi šia paslauga, vartotojai gali stebėti automobilio techninę būklę, planuoti maršrutus, valdyti įkrovimą (elektrinių automobilių atveju), naudotis prijungtomis paslaugomis (pvz., „Powerpass“) ir individualizuoti automobilio nustatymus.
„Škoda Media Room“ yra mobili informacinė programėlė, sukurta žurnalistams, žiniasklaidai ir plačiajai visuomenei, besidomintiems mūsų prekės ženklo naujienomis. Ji suteikia prieigą prie naujausių spaudos pranešimų, multimedijos medžiagos, podkastų ir kitos oficialios informacijos apie mūsų produktus, naujoves, rezultatus ir veiklą.
Mes nenaudojame jokios specializuotos įrangos, kuri būtų reikalinga norint naudotis šia paslauga. Vartotojai gali naudotis savo įrenginiais (pvz., kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais ar planšetėmis), kad galėtų naudotis paslauga. Mūsų skaitmeninė svetainė sukurta taip, kad būtų suderinama su standartinėmis pagalbinėmis technologijomis.
Interneto svetainės, įskaitant susijusias internetines programėles ir paslaugas, teikiamas mobiliuosiuose įrenginiuose (taip pat ir mobiliosiose programėlėse), tapatybės nustatymo funkcijos bei tapatybės nustatymo ir elektroninio parašo metodai yra suvokiami, valdomi, suprantami ir stabilūs.
Prieinamumo reikalavimai atitinka suderintąjį standartą EN 301 549 ir standartą WCAG 2.1.
Norėdami užtikrinti optimalų vaizdą ir greitį, naudokite šias interneto naršykles:
a) Internetinėms svetainėms:
b) Mobiliosioms programėlėms:
Norėdami užtikrinti optimalų vaizdą ir greitį, naudokite šias operacines sistemas:
Interneto svetainė ir mobiliosios programėlės nelaikomos prieinamomis pagal įstatymo apibrėžimą tose jų dalyse, kuriose neteikiamos elektroninės prekybos paslaugos, t. y. tose interneto svetainės ir mobiliųjų programėlių dalyse, kurios nėra nuotolinės sutarties su vartotoju sudarymo proceso dalis (pavyzdžiui, tik informacinio pobūdžio svetainės ar programėlės dalys).
Tačiau net ir šiose interneto svetainės ir mobiliųjų programėlių dalyse siekiame jas padaryti prieinamas kuo didesniam mūsų klientų ratui.
Mūsų klientų aptarnavimo komanda teikia informaciją apie paslaugų prieinamumą ir jų suderinamumą su pagalbinėmis technologijomis. Neįgaliesiems skirtos šios kontaktinės priemonės:
a) Info linija: +420 236 090 002
b) El. paštas: infoline@skoda-auto.cz
Šią informaciją apie prieinamumą taip pat teikiame audio formatu. Informacijos prieinamumo pranešimas audio formatu yra prieinamas paskambinus informacijos linijos numeriu.
Ši informacija galioja nuo 2025 m. birželio 28 d.