Naujasis Škoda Superb jau atvyko!

4. dubna 2024

Naujasis Superb (2024) jau atvyko į Škoda atstovybes! Jau dabar galite užsisakyti Superb Combi ir hečbeką Škoda atstovybių salonuose Lietuvoje. 

Tai automobilis, ieškantiems ypač erdvaus, elegantiško, išmaniais technologiniais sprendimais pripildyto kelionių partnerio. Aeorodinamiškas siluetas, LED „Matrix“ priekiniai žibintai, atnaujintas išorės dizainas, „Simply Clever“ sprendimai, „Smart Dials“ multifunkciniai valdymo ratukai, 690 l bagažinė – tai tik dalis naujojo Superb privalumų.

Škoda ambasadorius, lenktynininkas Vaidotas Žala testavo naująjį, ketvirtosios kartos Škoda Superb Combi Portugalijos keliuose ir pasidalijo savo nuomone apie jo išorės, vidaus dizainą ir technologines naujoves.

Portugalijos sostinės Lisabonos apylinkėse surengtame naujojo Superb Combi pristatyme dalyvavęs Vaidotas Žala pažymėjo, kad ketvirtosios kartos Superb tapo akivaizdžiai technologiškai pranašesnis už pirmtaką. Be to, lenktynininkas pastebėjo, kad modelis pasižymi didesne elektrifikuotų jėgainių įvairove.

„Organizatoriai pasiūlė įdomių trasų viešaisiais keliais. Jose galėjome išbandyti skirtingus variklius. Man iš karto į akis krito tai, kad greta įprastų tokiems modeliams dyzelinių jėgainių atsirado daugiau elektrifikuotų variantų. Pavyzdžiui, pirmą kartą siūloma dalinio hibrido sistema, o iš tinklo įkraunamas hibridas vien elektros energija dabar gali nuvažiuoti virš 100 km. Deramai naudojant, toks universalas gali puikiai tikti tiek važinėti mieste, tiek ilgesnėms kelionėms“, – vertino V. Žala.

Naujos kartos iš tinklo įkraunamos hibridinės „Superb Combi“ galios sistemoje inžinieriai sumontavo 25,7 kWh bateriją. Jos talpa dukart didesnė nei pirmtako. Svarbu ir tai, kad ankstesnės kartos modelis nepalaikė sparčiojo įkrovimo, o naująjį hibridą galima įkrauti tiesioginės srovės 50 kW galios stotelėse. Jose 25 min. pakaks baterijos atsargoms papildyti nuo 0 iki 80 proc.

Kartu su 1,5 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu sistema išvysto 204 AG pajėgumą, kuris ratams perduodamas per 6 pavarų automatinę transmisiją su joje papildomai integruotu 114 AG elektros motoru. Taip pat galima rinktis tradicinius 2 litrų benzininius variklius, kurie išvysto 204 AG arba 265 AG, bei 150 AG pasiekiančią dalinio hibrido sistemą su 1,5 litro benzinine jėgaine. Siūlomi ir du dyzeliniai varikliai, pasiekiantys 150 AG ir 193 AG.

Tarp Lietuvos vairuotojų jau ir anksčiau populiariai „liaudies limuzinu“ vadintame modelyje dabar gamintojai sumontavo patobulintus matricinius priekinius LED žibintus, kurie skleidžia 40 proc. daugiau šviesos nei ankstesnė versija, taip pat įdiegė išmaniąją parkavimo sistemą, įrengė nuolatinio interneto ryšio modemą, šildomas bei ventiliuojamas odines sėdynes su atminties bei masažo funkcijomis ir daugybę kitų komfortą didinančių dalykų.

Dabar Superb montuojami iki 13 colių įstrižainės centriniai pramogų ir informacijos sistemos ekranai, be to, prie 10 colių įstrižainės virtualaus prietaisų skydelio pirmą kartą papildomai siūlomas projekcinis vairuotojo zonos ekranas. Apžvalgininkai jau palankiai įvertino „Škoda“ sprendimą nesivaikyti trumpalaikių mados klyksmų ir nesukelti daugybės funkcijų valdymo į centrinį ekraną. Priešingai – čekai po juo sumontavo tris fizinius sukamuosius „Smart Dial“ valdiklius, kuriais intuityviai ir patogiai galima valdyti daugybę automobilio sistemų.

Vertindamas automobilio komfortą, Vaidotas Žala taip pat atkreipė dėmesį į plika akimi nematomas, tačiau profesionalaus vairuotojo gerai juntamas detales.

„Dinaminės pakabos amortizatoriai dabar turi atskirus suspaudimą ir atsileidimą reguliuojančius vožtuvus, o tai leidžia tiksliau sureguliuoti važiuoklę ir geriau ją pritaikyti skirtingiems poreikiams. Vieni mėgsta važiuoti sportiškiau, kitiems kaip tik reikia minkštumo, komforto. Tai smulkūs niuansai, bet važiuojant greičiau jie labai jaučiasi, praktiškai galima turėti dviejų skirtingų charakterių automobilį“, – atskleidė lenktynininkas.

Palyginus su pirmtaku, Superb Combi pailgėjo 40 mm ir pasiekė 4902 mm. Dėl to atsirado dar daugiau erdvės salone bei bagažinėje. Dabar joje telpa nuo 690 litrų vietoje anksčiau buvusių 660 l.

Praktiškais „Simply Clever“ sprendimais pagarsėjusios Škoda modelių vairuotojai jau priprato prie įvairių gamintojo siūlomų praktiškų smulkmenų, tokių kaip automobilio ertmėse paslepiamas skėtis ar ledo gremžtuvas, o naujajame Superb inžinieriai pasiūlė modernių dalykų.

Pavyzdžiui, salone įrengtas belaidis 15 vatų galios išmaniųjų telefonų įkroviklis ne tik krauna, bet ir aušina įrenginį. Kad verslo kelionėse būtų patogu dirbti, gale sėdintiesiems įrengtas 45 vatų galios prievadas nešiojamiesiems kompiuteriams įkrauti.

Susipažinkite su naujuoju Škoda Superb

Sužinokite daugiau apie naujojo Škoda Superb išorės bei vidaus dizaino, technologinius, komforto, saugumo sprendimus ir dar daugiau.