Parodos erdvė, kurioje „Škoda Auto“ pristatė avalynę, taip pat ypač stilinga. Škoda bendradarbiaujant su menininku Marcantonio sukūrė 500 m2 ploto patyrimų taką. Lankytojai gali vaikščioti pro milžiniškas skulptūras, aplink jas ir po kabančiais debesimis. Skulptūros nėra atsitiktinės, jos atspindi Elroq komunikacijos kampanijoje naudojamas metaforas – automobilis yra viso paviljono žvaigždė.
Pavyzdžiui, flamingas pabrėžia automobilio dinamiškumą ir padidintą prošvaisą, o debesys simbolizuoja tolimų kelionių lengvumą. Patirtis patiks ir vaikams – automobilio naktinio matymo galimybes iliustruoja meškėnas, kurio akys LED ekrane projektuoja įvairius kraštovaizdžius ir vairavimo scenarijus.
„Milano dizaino savaitėje“ taip pat įvyko pasaulinė naujojo Elroq RS – sportiškiausios Škoda kompaktiško visureigio versijos – premjera. Be įspūdingo dizaino, jis stebina dinamiškumu – nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja vos per 5,4 sekundės.