Emocijų ir sportiškumo pliūpsnis
Priekinėje dalyje dominuoja blizgios juodos radiatoriaus grotelės su RS logotipu, o automobilio sportiškumą pabrėžia RS būdingos spalvos kėbulo priekinis buferis su juodu difuzoriumi. Standartiškai montuojami antrosios kartos LED „Matrix“ „Crystallinium“ dizaino priekiniai žibintai suteikia Octavia Combi RS modernų įvaizdį. Be to, dinamišką dizainą puošia blizgios juodos langų apdailos detalės, stogo bėgeliai ir šoninių veidrodėlių dangteliai. Octavia Combi RS įvaizdis atrodytų neišbaigtas be unikalių iki 19 colių ratlankių ir raudonų stabdžių diskų.
Dinamiškas iš visų kampų
Sportiški Octavia RS genai išryškėja automobilio gale, kur dominuoja RS galinis buferis, juodas blizgus užrašas ant galinių durelių ir standartiškai montuojami galiniai LED žibintai su animuotais posūkių signalais ir judančia grįžimo / išvvykimo iš namų funkcija. RS stiliui būdingame galiniame aptakėlyje per visą automobilio plotį driekiasi raudona atšvaitų juosta, kurią papildo sportinis duslintuvas su juodais matomais išmetimo vamzdželiais. Galiniai šoniniai langai ir galinis stiklas yra tamsinti.
Apsupkite save moderniausiomis technologijomis
Vienas iš Octavia RS išskirtinumų – tai RS ženklu pažymėtas trijų stipinų daugiafunkcis sportinis vairas. Visą svarbiausią informaciją visada matysite naudodamiesi standartiniame 10 colių virtualiajame prietaisų skydelyje, kuriame yra keli išdėstymo variantai. Vyšnia ant torto – 13 colių navigacijos informacinė ir pramoginė sistema, kuri iš tiesų padeda sukurti ryšį su automobiliu.
Interjeras, kuriame norisi būti
Erdviame interjere elegancija dera su sportiniu stiliumi. Pagrindiniai standartinės įrangos bruožai: sportinės sėdynės su RS logotipu, raudonos siūlės, LED aplinkos apšvietimas, juodas lubų apmušalas ir prietaisų skydelis su neoprenu arba „Suedia“ mikropluoštu bei „Carbon“ dizaino juosta. Interjero sportiškumo įspūdį papildo nerūdijančio plieno pedalai.
Sėdynės, kurios priglunda prie kiekvieno kūno išlenkimo
Octavia Combi RS galima rinktis iš dviejų interjero variantų – „RS Fabric“ ir „RS Suedia“. Pagrindinis jų skirtumas – apdaila ir sėdynės. „RS Fabric“ siūlo medžiagines sportines sėdynes, o „RS Suedia“ – „Suedia“ apmušalais aptrauktas ergonomiškas priekines sportines sėdynes. Šios sėdynės reguliuojamos elektra, jose yra juosmens atramos su masažo ir atminties funkcija, taip pat galima reguliuoti sėdynės gylį.
Galingiausia kada nors sukurta Octavia
Octavia Combi RS turi aukščiausios klasės keturių cilindrų, 195 kW (265 AG) benzininį variklį, kuris visada jungiamas su 7 pavarų DSG automatine pavarų dėže ir priekiniais varomaisiais ratais. Jame taip pat sumontuota sportinė išmetimo sistema, kuri ne tik efektyviau šalina išmetamąsias dujas, taip padidindama našumą, bet ir suteikia važiavimui unikalų sportiškumo pojūtį.
Džiaugsmas kiekviename posūkyje
Škoda inžinieriai dėjo daug pastangų, kad Octavia Combi RS būtų toks pat smagus važiuojant ir posūkiuose. Speciali sportinė važiuoklė turi standžią pakabą su trumpesnėmis spyruoklėmis, specifiniais sportiniais amortizatoriais ir 15 mm žemesniu važiavimo aukščiu. Standartiškai montuojami sustiprinti stabdžiai ir daugiasvirtė galinės ašies pakaba užtikrina puikias valdymo savybes ir didelį vairavimo komfortą.
Progresyvus vairo mechanizmas
Octavia Combi RS turi progresyvų vairo mechanizmą, kuris užtikrina geresnį valdymą ir manevringumą posūkiuose. Progresyvaus vairo mechanizmas keičia santykį priklausomai nuo to, kiek pasuktas vairas, kad nereikėtų nuolat sukioti rankų aplink vairą. Taip lengviau manevruoti vingiuotuose keliuose, mieste ar stovėjimo aikštelėje.
DSG automatinė transmisija
Octavia Combi RS įrengta 7 pavarų automatinė pavarų dėžė. Standartinį sklandų pavarų perjungimą galite perjungti į S (sportinį) režimą, kuris leis patirti didžiausią Octavia Combi RS pajėgumą.