Škoda Enyaq Coupé technologijos
Vairavimo režimai ir reguliuojama važiuoklė
Standartinėje Škoda Enyaq Coupé įrangoje yra vairavimo režimo parinktis „Driving Mode Select“. Priklausomai nuo versijos, yra 5 arba 6 važiavimo režimai. Galiniais ratais varomame automobilyje galima rinktis šiuos režimus: „Eco“, „Comfort“, „Normal“, „Sport“ ir „Individual“. Visų varančiųjų ratų automobilyje taip pat siūlomas „Traction“ režimas. Vairuotojas, naudodamas „Driving Mode Select“, gali valdyti ne tik jautrumą į akceleratoriaus paspaudimą, bet ir sukimo momentą, maksimalų greitį, vairo stiprintuvo poveikį bei oro kondicionavimo intensyvumą.
Kartu su papildoma dinamine važiuoklės valdymo sistema (DCC) pasirinktas važiavimo režimas taip pat turi įtakos važiuoklės nustatymams. DCC nuolat įvertina esamą važiavimo situaciją ir reaguoja reguliuodama kiekvieno rato amortizatorius atskirai.
Škoda Enyaq Coupé technologijos
Progresyvus vairo mechanizmas
Progresyvus vairavimas susieja dinamišką automobilio valdymą, kad vairuotojui nereikėtų nuolat sukioti rankų aplink vairą, ir lengvą manevravimą (miesto eisme ar statant automobilį) didesniu vairo pasukimo kampu.
Škoda Enyaq Coupé technologijos
Visi varantieji ratai
Šis Škoda visureigis su išmaniąja 4 varančiųjų ratų sistema yra pasirengęs bet kokiems nenumatytiems atvejams. Enyaq Coupé puikiai tinka važiuoti bekele ar žvyru. Keturių varančiųjų ratų sistema turi antrą elektros variklį ant priekinės ašies, kurio galia siekia 80 kW, didžiausias sukimo momentas – 162 Nm ir kuris suka priekinius ratus.
Škoda Enyaq Coupé technologijos
Energijos regeneracija ir stabdymas
Regeneracinis stabdymas – tai procesas, kai transporto priemonės kinetinė energija paverčiama elektros energija, kuri vėliau kaupiama aukštos įtampos akumuliatoriuje. Automobiliuose su vidaus degimo varikliais stabdžių trinkelių ir stabdžių diskų trinties kinetinė energija virsta šiluma, kuri niekaip nepanaudojama ir išsisklaido ore. Regeneracinis stabdymas efektyviai naudoja energiją ir padeda didinti Enyaq Coupé nuvažiuojamą atstumą, nes pakeliui iš dalies įkrauna akumuliatorių.
Škoda Enyaq Coupé technologijos
Poreikius atitinkanti akumuliatoriaus talpa
Akumuliatoriaus elementai įmontuoti grindyse. Tai sumažina automobilio svorio centrą, o tai svarbu įveikiant posūkius ir norint išsaugoti kuo daugiau erdvės keleiviams. Galima įsigyti dviejų talpų akumuliatorių: 63 ir 82 kWh. Nuo šių pajėgumų priklauso transporto priemonės versijų pavadinimai – 60, 85 ir 85x – ir jie turi tiesioginės įtakos jos galiai bei nuotoliui. Siekdami sumažinti akumuliatoriams keliamus reikalavimus, įrengėme Enyaq Coupé šilumos siurblį, kuris gali ir šildyti, ir vėsinti automobilį.
Škoda Enyaq Coupé technologijos
Šilumos siurblys
Enyaq Coupé pasirinktinai įrengiamas šilumos siurblys leidžia sutaupyti daug elektros energijos, reikalingos salonui šildyti ir vėsinti. Sistema naudoja traukos akumuliatoriaus ir kitų aukštos įtampos komponentų atliekamą šilumą interjerui šildyti.
Škoda Enyaq Coupé technologijos
Aerodinamika
Enyaq Coupé buvo kuriamas, norint pasiekti puikų aerodinaminį efektyvumą. Siekiant padidinti nuvažiuojamą atstumą, automobilyje įrengtos įvairios aerodinaminės funkcijos, kurios padeda pasiekti įspūdingą pasipriešinimo koeficientą – vos 0,225. Tai – nauja priekinė modernaus dizaino „Modern Solid“ dalis, vientisas, apatinis, lygus „Tech-Deck face“ paviršius, sklandesnis grotelių ir variklio dangčio susiliejimas, optimizuotos oro pagalvės, sumažintas tarpas tarp radiatoriaus ir priekinio buferio bei nauji aerodinamiškai optimizuoti ratlankiai.