Enyaq Coupé RS iV
Pasiruošę išpildyti visus jūsų norus
Dėl technologinės pažangos elektromobiliuose naudojama pavara, kuri dar neseniai buvo laikoma futuristine, dabar jau gali būti naudojama kasdien. Ne tik tai, bet ir visiškai naujas Enyaq Coupé RS iV RS iV bet kuriam aistringam vairuotojui sukels šypseną. Akumuliatorius įrengtas po grindimis, todėl automobilio svorio centras žemai, o sėdint aukštesnėje padėtyje galima puikiai matyti, kas vyksta aplink. Du elektriniai varikliai (po vieną ant kiekvienos ašies), sudaro Enyaq Coupé RS iV RS iV visų ratų pavarą ir išvysto iki 220 kW* galią. Į standartinę įrangą įtraukta sportinė važiuoklė ir vairavimo režimo pasirinkimo galimybė, leidžianti pasirinkti esamus poreikius atitinkantį važiavimo profilį. Taip pat galima pasirinkti adaptyviuosius amortizatorius (DCC). Visa tai reiškia, kad Enyaq Coupé RS iV RS iV gali prisitaikyti prie bet kokio vairavimo stiliaus ir lengvai įveikti bet kokį kelią.
Enyaq Coupé RS iV
Rafinuotumas ir įkvėpimas pasitikėti savimi
Enyaq Coupé RS iV RS iV turi du elektrinius variklius, kiekvienas iš jų sujungtas su atskira vieno laipsnio automatine pavarų dėže. Galinės ašies sinchroninis elektrinis variklis veikia visada, o priekinės ašies elektrinis variklis taupo energiją, nes įsijungia tik tada, kai reikia. Priekyje montuojamas indukcinis (asinchroninis) elektrinis variklis, nes tokio tipo pavaros agregatas labiau tinka tokiai užduočiai atlikti. Skamba sudėtingai? Nesijaudinkite, Enyaq Coupé RS iV RS iV viskuo pasirūpins, o jūs galėsite mėgautis jo užtikrintomis vairavimo savybėmis be jokio streso.
Enyaq Coupé RS iV
Sportiškas, bet vis dar ekonomiškas
Enyaq Coupé RS iV RS iV gali būti sportiškas, tačiau tai nereiškia, kad jis pamiršta savo misiją būti ekologišku automobiliu. Be to, kad stengiasi taupyti energiją visur, kur tik gali, jis gali net generuoti papildomą energiją, kuri bus kaupiama akumuliatoriuje. Šis procesas vadinamas rekuperacija, kurios metu automobilio kinetinė energija verčiama elektra. Atitinkamu metu automobilis gali veikti kaip elektros energijos generatorius: elektra gaminama paverčiant stabdymo metu išsiskiriančią kinetinę energiją. Šis procesas vyksta automatiškai, tačiau vairuotojas taip pat gali pasirinkti rekuperacijos intensyvumą naudodamasis už vairo esančiomis mentelėmis.
Enyaq Coupé RS iV
Kupinas grynosios energijos
Naujojo Enyaq Coupé RS iV 82 kWh traukos akumuliatorius laikomas po automobilio grindimis. Taip automobilio svorio centras nuleidžiamas žemiau, o tai svarbu važiuojant posūkiuose ir norint išsaugoti kuo daugiau erdvės keleiviams. Įprastomis aplinkybėmis rekomenduojame akumuliatorių įkrauti kintamąja srove. Čia Škoda iV įkroviklis gali užtikrinti iki 11 kW įkrovimo galią. Žinoma, taip bus įkraunama lėčiau, tačiau taip tausojamas akumuliatorius. Dėl tos pačios priežasties įprasto kasdienio naudojimo metu rekomenduojame akumuliatorių įkrauti ne daugiau nei iki 80 %. Jei skubate arba vykstate į tolimą kelionę, pvz., jei važiuojate į toli esančią atostogų vietą, automobilį galite įkrauti ir nuolatine srove, iki 135 kW galia. Be to, jei automobiliui įkrauti naudosite iš atsinaujinančiųjų šaltinių pagamintą elektrą, padėsite sumažinti ne tik vietos taršą.