Išorės ir vidaus matmenys, bagažinės tūris
Škoda Elroq – tai saugumas be kompromisų. Be jau aprašytų saugos sistemų, standartiškai arba pasirinktinai galima įsigyti:
› „Isofix“ ir „Top Tether“ tvirtinimo taškus, skirtus vaiko kėdutei pritvirtinti prie antrosios eilės išorinių sėdynių. „Isofix“ taip pat galima tvirtinti ant priekinės keleivio sėdynės.
› Skirtingai nuo greičio palaikymo sistemos, numatantis greičio ribotuvas leidžia vairuotojui važiuoti bet kokiu greičiu iki iš anksto nustatytos vertės, bet ne didesniu.
› ABS neleidžia ratams užsiblokuoti staigiai stabdant arba stabdant ant slidžios dangos.
› Padidindama stabdymo slėgį, HBA stabdymo pagalbinė sistema padeda vairuotojams tais atvejais, kai reikia staigiai stabdyti. Dėl to gali gerokai sutrumpėti reikalingas stabdymo kelias.
› EBD automatiškai optimizuoja stabdymo slėgį ir bendrą stabdymo balansą bei apsaugo galinius ratus nuo per didelio stabdymo.
› ASR užtikrina sklandų įsibėgėjimą ir pagreitėjimą, o ratai nesisuka ant slidžios dangos.
› EDL padeda akceleruojant arba važiuojant į kalną, kai vieno iš varančiųjų ratų sukibimas yra silpnas.
› TSA veikia, kai transporto priemonėje sumontuotas originalus vilkimo įtaisas su savo valdymo bloku. Sistema veikia pagal principą, kai stabdomas vienas ar daugiau ratų ir tuo pačiu metu prireikus mažinamas variklio sukimo momentas. TSA sistema padeda stabilizuoti automobilį ir priekabą.
› XDS+ padeda vairuotojui įveikiant staigius posūkius ir užtikrina neutralią transporto priemonės elgseną staigiuose posūkiuose. Valdymo elektronika iš esmės imituoja savaime užsiblokuojančio diferencialo veikimą, kad pagerintų trauką ir vairavimo dinamiką posūkiuose. Dėl to automobilis įveikia posūkius daug užtikrinčiau ir natūraliau.
› Padangų slėgio stebėjimo sistema TPM+ nuolat informuoja vairuotoją apie padangų slėgį.
› Pagalbinė sistema įkalnėje „Hill-Hold Control“ padeda vairuotojui saugiai pajudėti į kalną. Sistema pati įsijungia penkių ar daugiau laipsnių įkalnėje ir užtikrina lengvą ir saugų važiavimą į kalną nenaudojant rankinio stabdžio. Sistema neleidžia automobiliui riedėti atgal arba stabdyti.
› Mirksintys stabdžių žibintai sumažina galinio smūgio riziką, ypač artėjant prie spūsčių greitkeliuose arba staigiai stabdant prieš netikėtą kliūtį.
The electric motor mounted on the rear axle can be supplemented by a second electric motor on the front axle. This turns the Elroq into an all-wheel drive.
The 4×4 drive uses only slightly more energy than rear-wheel drive. This extra power consumption can mainly be attributed to the extra weight placed on the vehicle by the additional front engine. This all-wheel drive design is more energy efficient than the conventional arrangement with a centre inter-axle differential and universal joint.
All-wheel drive is only available with the largest (82 kWh) battery.
Kad vairavimas teiktų didžiausią malonumą, Elroq galima įrengti važiavimo režimo pasirinkimo funkciją. Todėl automobilyje siūlomi keli režimai, kuriais keičiamas amortizatorių standumas ir kiti automobilio nustatymai. Automobilį perkonfigūruoti iš patogaus, ramaus režimo į dinamišką, sportinį taip pat paprasta, kaip ir paspausti mygtuką.
Regeneracinis stabdymas – tai procesas, kurio metu transporto priemonės kinetinė energija paverčiama elektros energija, o ši vėliau kaupiama aukštos įtampos akumuliatoriuje. Todėl regeneracinis stabdymas efektyviai naudoja energiją ir padeda padidinti elektromobilio nuvažiuojamą atstumą, nes pakeliui iš dalies įkrauna akumuliatorių.
Regeneracinis stabdymas vyksta esant įvairioms važiavimo situacijoms ir turi kelis režimus, kuriuos galima bet kada pakeisti. Regeneracinės stabdymo jėgos intensyvumą rankiniu būdu gali nustatyti vairuotojas arba automatiškai – automobilio valdymo blokas.
Ši savybė užtikrina geresnį Elroq valdymą ir manevringumą posūkiuose. Progresyvus vairo mechanizmas keičia santykį priklausomai nuo to, kiek pasuktas vairas.