1895 m. V. Laurin ir V. Klement įkūrė dviračių gamyklą „Slavia“. 1905 m. pristatytas pirmasis „Laurin & Klement“ įmonės automobilis. Tai nedidelė dvivietė 7 arklio galių transporto priemonė „Voiturette A“.
Automobilių gamyba sparčiai vystėsi. 1907 m. maža gamykla tapo akcine bendrove. Gerų verslo ryšių dėka automobiliai iš Mlados Boleslavo, be kitų šalių, keliavo į Naująją Zelandiją, Rusiją, Angliją ir Japoniją.
Pirmasis pasaulinis karas darė didelę įtaką automobilių gamybai. Asmeninių transporto priemonių gamyba buvo beveik sustabdyta, o vietoje jų gaminamos karinės transporto priemonės. 1924 m. gamyklą iš dalies sunaikino didelis gaisras, dėl kurio įmonė susijungė su Plzeno inžinerijos milžine „Škoda“.
Po bendrovės susijungimo gamykla išplėsta ir joje įrengta moderni gamybos linija. 1930 m. gamykla kovojo su pasauline ekonomine krize ir pradėjo gaminti visiškai naujos koncepcijos automobilį – Škoda 418 Popular, kuris tapo atskirų produktų linijų pagrindu.
1936 m. automobilių bendrovė užėmė pirmąją vietą tarp vietinių automobilių gamintojų, o iš kitų šalių sulaukė teigiamų atgarsių. Prasidėjus Antrajam pasauliniam karui ir okupacijai, gamyba buvo sutelkiama į Vokietijos poreikius. Artėjant karo pabaigai gamykla subombarduota.
Po karo Čekoslovakijos ekonominę veiklą paveikė nacionalizacijos procesas. Gamyklos Kvasinyje ir Vrchlabyje tapo bendrovės dalimi. Prasidėjus socializmo erai, kuri visiškai pakeitė Čekoslovakijos automobilių pramonės kryptį.
1950-aisiais buvo gaminama Škoda Felicia, kurios paklausa buvo daug didesnė nei gamybos pajėgumai. Šeštojo dešimtmečio pradžioje gamykla iš esmės modernizuota, o 1964 m. iš gamybos linijos išvažiavo visiškai naujas Škoda 1000 MB.
Pagrindinio modelio – Škoda 1000 MB ir jo modifikacijų –gamyba tęsiama visu pajėgumu. Tai pirmasis modelis įmonės istorijoje, kurio pagaminta daugiau nei milijonas vienetų.
1980 m. Kvasiny mieste nutraukiama sportinio coupé Škoda 110 R gamyba, o kitais metais pradėtas gaminti Škoda Garde, kuris vėliau pervadintas į Škoda Rapid. Įmonė vėl gamino sportišką dviejų durų coupé.
1987 m. pradėtas gaminti ilgai lauktas ir visiškai naujas Škoda Favorit modelis. 1991 m. kovo mėn. įmonė pradėjo bendradarbiauti su „Volkswagen“. Atnaujintas įmonės pavadinimas – akcinė automobilių bendrovė „Škoda“.
1996 m. balandį pristatytas visiškai naujas Škoda Octavia modelis. Po trejų metų pasirodė Škoda Fabia, o 2001 m. pristatytas naujas prabangus aukštesniosios viduriniosios klasės limuzinas Škoda Superb. Gamyklos statytos Rusijoje, Kinijoje ir Indijoje.
Pristatydama Citigoᵉ iV ir Superb iV, Škoda 2019 m. įžengė į elektromobilių erą. Savo elektrifikuotų automobilių šeimai Škoda suteikia emocionalų dizainą, futuristinį interjerą ir inovatyvias technologijas, taip pat ypatingą mobilumo sprendimų ekosistemą.