Šis puslapis yra papildomas pradinio puslapio polapis. Norėdami grįžti atgal, spustelėkite mygtuką.

1895 – 1905

Pirmoji logotipo versija – ženklas ant dviračių vairo. Liepų žiedas buvo slavų tautybės ir laisvės simbolis. Apatinėje logotipo dalyje, po prekės ženklo pavadinimu, buvo du gamyklos steigėjų vardai – Laurin ir Klement ir gamybos vieta – Mladá Boleslav. Šis logotipas taip pat dažnai buvo naudojamas įvairiose spaudos priemonėse.

1905 – 1911

Šis „Slavia“ logotipo variantas buvo dedamas ant „L&K“ motociklų benzino bakų šonų. Logotipas akivaizdžiai pasikeitė. Nepaisant to, „L&K“ ir Mladá Boleslav elementai išliko.

1905 – 1929

Pirmoji logotipo versija su „Laurin & Klement“ pavadinimu buvo naudojama 1905-1925 m. laikotarpiu. Pagrindą sudarė įkūrėjų ir pirmųjų savininkų inicialai, o logotipo viduje pirmą kartą buvo įkomponuotas laurų vainikas – sėkmės simbolis.

Tipografinis „Laurin & Klement“ logotipo variantas buvo naudojamas 1913-1929 m. Šiam stiliui įkvėpimo suteikė Art Nouveau meninis stilius. Tai atspindėjo modernios visuomenės siekį turėti geresnę vizualinę išvaizdą, sekti naujausias tendencijas ir būti naujos pasaulinės epochos filosofijos dalimi.

Dėl savo elegancijos ir stiliaus šis tipografinis logotipas iki šiol tebėra naudojamas ant kai kurių prabangių Škoda modelių.

1925 – 1934

Pirmą kartą pasirodė ovalo formos logotipas mėlyname fone su „Škoda“ tipografija. Nuo susijungimo su Škoda įmone 1925 m. iki 1929 m. šis logotipas buvo dedamas ant Škoda automobilių priekinės dalies kartu su tipografine „Laurin & Klement“ logotipo versija. Vėliau ovalo formos logotipas naudotas kartu su registruotu prekės ženklu – sparnuota rodykle.

1926 – 1993

Pirmoji garsiosios sparnuotos rodyklės versija pasirodė 1923 m. Pilzene, o laikui bėgant ji buvo įvairiai modifikuota ir iki 1995 m. vis dar buvo vaizduojama ant „Škoda“ automobilių. Nepaisant to, kad apie dizainerį žinoma nedaug, tikėtina, kad logotipo įkvėpimo šaltiniu tapo lentelė su indėnų kilmės amerikiečio, dėvinčio plunksnų galvos raištį, atvaizdu. Iš šio paveikslėlio buvo nupieštas variantas su penkiomis plunksnomis, vėliau standartiškai buvo naudojamas grafiškai aiškesnis variantas su trimis plunksnomis virš sparnuotos strėlės. Sparnuotosios strėlės logotipo elementai techniškai ir estetiškai ištobulinti – skrydžio dinamika simbolizuoja siekį judėti pirmyn, gamybos tikslumą.

Sparnuota rodyklė buvo naudojama ne tik ant automobilių ir atsarginių dalių, bet ir Škoda spaudos priemonėse.

1937 m. Škoda logotipe sparnuotą rodyklę papildė Škoda tipografija. Dažniausiai naudoti sidabrinės ir mėlynos spalvos variantai; šeštajame ir septintajame dešimtmetyje taip pat įtraukti raudonos spalvos variantai.

1993 – 2011

Netrukus po to, kai Škoda susijungė su „Volkswagen Group“, buvo sukurta nauja automobilių gamintojo logotipo versija. Mėlyną spalvą pakeitė žalia, o pačią sparnuotą rodyklę supo platus apskritimas su Škoda užrašu viduje. Nuo 1994 m. pagrindinėmis logotipo spalvomis tapo juoda ir žalia. Visuose modeliuose logotipas dedamas automobilio priekyje, ant vairo, galinių durelių ir ratlankių.

2011 – 2015

Logotipas atnaujintas. Išorinėje dalyje esantį platų apskritimą galiausiai pakeitė daug plonesnis sidabrinis chromuotas apskritimas. Šis dizaino pakeitimas suteikė daugiau erdvės sparnuotai rodyklei pabrėžti. Atnaujintas ir Škoda šriftas, išdėstytas virš logotipo. Vėliau logotipo linijos ir šriftas buvo tobulinami.

2016 - 2022

Vienintelis pokytis – Škoda tipografija perkelta po logotipu su sparnuota rodykle. Nepaisant ilgos logotipo evoliucijos ir atliktų pakeitimų, pirminė sparnuotosios rodyklės idėja vis dar vyrauja ir yra pačiame įmonės logotipo centre. Sprendimas vizualiai patrauklus, tradicinis ir įprasminantis turtingą 130 metų įmonės paveldą.

Nuo 2023

Nuo šiol įmonė Škoda pavadinimą ir tradicinę sparnuotą rodyklę apskritime naudoja atskirai, o pavadinimas tapo pagrindine komunikacijos priemone. Naujajame stiliuje naudojama visiškai kitokia tipografija, pagrįsta simetrija ir apvalių formų su apvadais deriniu. Didžiausias iššūkis buvo integruoti virš raidės „S“ esančią karūnėlę, kuri simbolizuoja svarbią čekiško Škoda paveldo dalį. Atlikus tyrimą nustatyta, kad tipografinį žodinį ženklą lengviau atpažinti ir identifikuoti.