Mus suformavę etapai
1895: „Slavia“ – mūsų pirmasis dviratis
Škoda istorija prasidėjo ne ant keturių, o ant dviejų ratų: entuziastingi dviratininkai ir patriotai Vaclavas Laurinas ir Vaclavas Klementas nusprendė savo aistrą paversti karjera ir gaminti „Slavia“ prekių ženklo dviračius. Naujasis prekių ženklas greitai tapo kokybės ir inovacijų sinonimu. Netrukus „L&K“ tapo antra pagal dydį to meto Čekijos dviračių gamintoja.
Mus suformavę etapai
1899: Pirmieji motociklai
Po ketverių metų V. Laurinas ir V. Klementas ėmė gaminti dviračius su pagalbiniu varikliu – pirmuosius motociklus. Šie greitai išpopuliarėjo, pelnė apdovanojimus lenktynėse ir tapo antruoju jaunos įmonės ramsčiu. Mladá Boleslav motociklai buvo paklausūs ne tik gimtojoje Bohemijoje, bet ir užsienyje.
Mus suformavę etapai
1905: Pristatytas „Voiturette A“
Paskatinti šios sėkmės, Laurinas ir Klementas persėdo ant keturių ratų ir pristatė savo pirmąjį automobilį „Voiturette A“. Šis nedidelis 7 arklio galių automobilis tapo pradine sėkmingos „L&K“ kompanijos plėtros kibirkštimi, kurią lydėjo kitų sėkmingų modelių pasirodymas.
Mus suformavę etapai
1925: „L&K“ ir „Škoda“ susijungimas
1924 m. „L&K“ gamyklą iš dalies sunaikino didelis gaisras, dėl kurio įmonė susijungė su Plzeno inžinerijos milžine „Škoda“, ir tai reiškė „Laurin & Klement“ įmonės pabaigą. Visą XX amžių, apimantį du pasaulinius karus ir socializmo laikų planinę ekonomiką, „Škoda“ įsipareigojimas gaminti aukštos kokybės automobilius nesumažėjo.
Mus suformavę etapai
1991: susijungimas su „Volkswagen“
1991 m. kovo mėn. įmonė pradėjo bendradarbiauti su „Volkswagen“. Keitėse ir įmonės pavadinimas: Škoda – akcinė automobilių bendrovė. Praėjus trejiems metams po susijungimo su „Volkswagen“, sukurtas naujas modelis – Škoda Felicia. Bendradarbiavimas su didžiausiu Europos automobilių gamintoju „Volkswagen“ buvo labai sėkmingas ir pakėlė gamybą į naują lygį.
Mus suformavę etapai
1996: Škoda Octavia
Pirmasis modelis sukurtas iš pagrindų, po geležinės uždangos griuvimo ir susijungimo su „Volkswagen“. Jis tapo lemiamu postūmiu sparčiai įmonės transformacijai į vieną iš pripažintų pasaulinių žaidėjų. Nuo pat pasirodymo rinkoje buvo pagaminta daugiau nei septyni milijonai Škoda Octavia automobilių.
Mus suformavę etapai
2016: Mūsų visureigių antplūdžio pradžia
2016 m. Škoda pradėjo žengti į sparčiai besiplečiantį visureigių segmentą, kurį iki tol atstovavo sėkmingas Škoda Yeti. Pirmasis šios naujos strategijos modelis buvo Škoda Kodiaq, o netrukus pasirodė ir Škoda Karoq.
Mus suformavę etapai
2017: „Vision E“ – pirmasis visiškai elektrinis Škoda
Pristatant „Vision E“ konceptą, Škoda pirmą kartą atskleidė savo ateities mobilumo viziją. Penkių durų visureigis-kupė gali nuvažiuoti iki 500 km vien tik elektra ir atitinka 3 lygio autonominio vairavimo reikalavimus.
Mus suformavę etapai
2019: elektrinių ir hibridinių automobilių pristatymas
Įžengę į e. mobilumo erą ir 2019 m. pristatę Superb iV, Octavia iV ir Citigoe iV modelius, 2020 m. pristatėme pirmąjį visiškai elektrinį visureigį – Škoda Enyaq.
Mus suformavę etapai
2022: nauja dizaino kalba
Pristatę septynvietį „Vision 7S“ modelį, pirmą kartą atskleidėme naująją prekės ženklo dizaino kalbą, kuri sujungia tvirtumą, funkcionalumą ir autentiškumą. Kartu buvo pristatytas ir naujasis prekės ženklo identitetas, įskaitant logotipą ir firmines spalvas.