Per šiuos metus Škoda išplėtė ir modernizavo savo modelių asortimentą, įskaitant pirmąjį visureigį, ir patobulino įvaizdį.
Škoda pristatė ketvirtąją dizaino seriją – kompaktišką Roomster.
Rinkai pristatyta penktoji Škoda Yeti modelio versija.
Paryžiuje pristatytas pirmasis Škoda elektromobilis: koncepcinis Octavia Green E Line.
Škoda kartu su „VisionD“ ir „MissionL“ studijomis pristatė naują dizaino kalbą ir plačiausią modelių asortimentą įmonės istorijoje. Škoda pristatė šeštąją modelių seriją – miesto automobilį Citigo.
Škoda paminėjo 14 milijonų automobilių, pagamintų nuo 1905 m., gamybą. Net 9 milijonai buvo pagaminti po susijungimo su „Volkswagen“ (1991 m.). Rinkai pristatyta septintoji kompaktiškojo Škoda rapid versija. Po didelės rekonstrukcijos lankytojams duris atvėrė Škoda muziejus Mladá Boleslav.
Pagamintas 15-mln. Škoda automobilis – 11-mln. nuo 1899 m. pradžios. Pradėta serijinė naujojo modelio Škoda Rapid Spaceback gamyba.
„Škoda Auto“ pradėjo eksploatuoti naują variklių centrą Mladá Boleslav mieste. „Škoda Auto“ per vienerius kalendorinius metus pagamino ir pirmą kartą savo istorijoje pardavė 1 mln. automobilių.
Pradėta prekyba trečiosios kartos Škoda Superb ir Škoda Superb Combi modeliais. „Škoda Auto“ šventė 120-ąsias įkūrimo metines ir 110 metų nuo pirmojo automobilio pagaminimo.