Šis puslapis yra papildomas pradinio puslapio polapis. Norėdami grįžti atgal, spustelėkite mygtuką.
Įmonės istorija

1956 - 1965

1950-ieji dedikuoti Škoda Felicia debiutui, kurios paklausa buvo daug didesnė nei gamybos pajėgumai. Septintojo dešimtmečio pradžioje gamykla buvo smarkiai modernizuojama, o 1964 m. gamybos linija išleido visiškai naują Škoda 1000 MB.

1959

Škoda modernizavo 440, 445 ir 450 modelių serijas. Modeliams suteikti nauji pavadinimai – Octavia, Octavia Super ir Felicia.

1964

1922 m. pasitelkiant Čekoslovakijos patentą, Škoda savo naujausiam modeliui pagamino aliuminio liejimo slėgiu liniją. Minimu laikotarpiu įmonė laikyta moderniausia liejykla Europoje. „Škoda 1000“ pavarų dėžė buvo pirmasis serijiniu būdu pagamintas variklis, kuriame naudotas aliuminio slėgio liejimas. Atlikus daugybę modernizacijų, variklis buvo gaminamas beveik 40 metų. Rinkai pristatytas vienas geriausių tuo metu 1,0 l automobilių – „Škoda 1000 MB“ su galine ašimi. Popular modelis buvo ypač paklausus dėl kainos ir kokybės santykio bei nedidelių eksploatacinių išlaidų.

1965

Škoda visureigiai, tokie kaip „Trekka“ ir „Skopak“, gaminti Naujojoje Zelandijoje, Pakistane ir Turkijoje. Dalys taip pat buvo tiekiami iš Mladá Boleslav, o surinkimą atliko vietinis importuotojas su Škoda technikų pagalba.