Šis puslapis yra papildomas pradinio puslapio polapis. Norėdami grįžti atgal, spustelėkite mygtuką.
Įmonės istorija

1926 - 1935

Po įmonės susijungimo gamykla plėtėse ir buvo aprūpinta modernia linijine gamyba. 1930 m. gamykla kovoja su pasauline ekonomine krize ir pristatė visiškai naujos koncepcijos automobilį – Škoda 418 Popular, kuris tapo atskirų produktų linijų pagrindu.

1926

Prahos tarptautinėje automobilių parodoje Mladá Boleslav automobilių gamintojas pristatytas nauju prekės pavadinimu „Škoda“. Vienas pirmųjų šiuo vardu pavadintų automobilių yra 150 tipo kabrioletas.

1928

Škoda įdiegė revoliucinę linijinę gamybą, kuri leido pagaminti 85 automobilius per dieną.

1930

Škoda automobilių gamyba buvo vykdoma nepriklausomoje įmonėje „ASAP“ (Akciová společnost pro automobilový průmysl – „Automobilių pramonės akcijų bendrovė“), dukterinėje įmonėje, priklausančioje Pilzeno „Škoda Works“.

1931

„Škoda 633“ modelis tapo sėkmingiausiu to laikotarpio šešių cilindrų automobiliu.

1933

„420 Standard“ modelio centrinio vamzdžio rėmo sukūrimas žymi važiuoklės konstrukcijos etapą, kurio dėka pradėti kurti mažesnio svorio automobiliai, užtikrinantys mažesnes degalų sąnaudas. 

1934

Škoda pristatė naują, sėkmingą automobilių kartą – „Popular“, „Rapid“ ir Superb“ – su moderniu centrinio vamzdžio rėmu ir OHV varikliu. „Popular“ tapo Čekijos liaudies automobiliu, sumušdamas 5000 automobilių, pagamintų vienoje modelių serijoje, rekordą.