Automobilių gamybą stipriai paveikė Pirmasis pasaulinis karas. Asmeninių transporto priemonių gamyba buvo beveik sustabdyta, o vietoj to gaminamos karinės transporto priemonės. 1924 m. gamyklą iš dalies sunaikino didelis gaisras. Dėl šios priežasties įmonė susijungė su inžinerijos milžine iš Plzeno – „Škoda“.
Po Pirmojo pasaulinio karo automobiliai buvo laikomi nereikalinga prabanga. Sėkmingiausias L&K produktas yra motorizuotas plūgas „Excelsior“.
Pokario gamyba buvo paremta dviem lengvųjų automobilių modelių serijomis, pažymėtomis „M“ ir „S“, kurios tiesiogiai sekė prieškario gamybą.
Sukurtas kompaktiškas automobilis „Type-100“.
„L&K“ pradėjo gaminti lėktuvų variklius Čekoslovakijos vyriausybei.
Siekdami sustiprinti savo pozicijas rinkoje, „Laurin & Klement“ susijungė su „Škoda“ gamykla Pilzene – įmone, kurią įkūrė inžinierius Emilis Škoda. „Laurin & Klement“ transporto priemonėse pradėtas naudoti logotipas su sparnuota rodykle.