Automobilių gamyba sparčiai augo. 1907 m. nedidelė gamykla tapo akcine bendrove. Dėl gerų verslo ryšių Mladá Boleslav automobiliai, be kitų šalių, keliavo į Naująją Zelandiją, Rusiją, Angliją ir Japoniją.
Įsteigta akcinė bendrovė „Laurin & Klement“. Rinkai pristatomas sėkmingas „L&K“ tipo F keturių cilindrų variklis. Bendrovės asortimentą sudarė devyni modeliai: nuo mažo dviejų cilindrų lengvojo automobilio ir keturių cilindrų lenktyninio automobilio, iki transporterių ir omnibusų. FF tipo variklis buvo pagamintas iš dviejų-keturių cilindrų F modelio pavaros mechanizmų, yra vienas iš pirmųjų aštuonių cilindrų, kuris kada nors buvo pagamintas.
„L&K Type-F“ lenktyninė versija Semmeringe laimėjo visose savo kategorijose. Rinkai pristatytas pirmasis mažas keturių cilindrų G tipas.
„Type S“ – paprastas, patikimas automobilis iki 1925 metų buvo parduodamas daugybės kėbulo ir variklio versijų.
„L&K“ perėmė „RAF“ automobilių gamyklą (Reichenberger Automobil Fabrik) Liberece. Įsigijusi koncesiją, „L&K“ pradėjo gaminti prabangių modelių variklius su vožtuvais – Knight.