Išoriniai ir vidiniai matmenys, bagažinės tūris.
Škoda Scala – tai saugumas be kompromisų. Be jau aprašytų saugos sistemų, standartinėje arba pasirinktinėje įrangoje galima įsigyti šias funkcijas:
› „Isofix“ ir „Top Tether“ tvirtinimo taškus, kad galėtumėte pritvirtinti vaiko kėdutę ant antrosios eilės išorinių sėdynių. ISOFIX galima naudoti ir priekinėje keleivio sėdynėje.
› Priešingai nuo pastovaus greičio palaikymo funkcijos, greičio ribotuvas leidžia vairuotojui važiuoti bet kokiu greičiu iki iš anksto nustatytos vertės, bet ne didesniu.
› ABS neleidžia ratams užsiblokuoti staigiai stabdant arba stabdant ant slidžios dangos.
› Padidindama stabdymo slėgį, HBA stabdžių pagalbinė sistema padeda vairuotojams, kai reikia staigiai stabdyti. Dėl to gali gerokai sutrumpėti reikalingas stabdymo kelias.
› EBD automatiškai optimizuoja stabdymo slėgį ir bendrą stabdymo balansą bei neleidžia per daug stabdyti galiniais ratais.
› MSR stabdo varančiųjų ratų blokavimą, kuris gali atsirasti vairuotojui lėtėjant ant lygaus paviršiaus.
› ASR užtikrina sklandų įsibėgėjimą ir pagreitėjimą, o ratai nesisuka ant slidžių paviršių.
› EDL padeda greitėjant arba važiuojant į kalną, kai vieno iš varančiųjų ratų sukibimas yra silpnas.
› TSA veikia, kai transporto priemonėje sumontuotas originalus vilkimo įtaisas su savo valdymo bloku. Sistema veikia pagal principą, stabdant vieną ar kelis ratus ir kartu prireikus mažinant variklio sukimo momentą. TSA sistema įsikiša ir padeda stabilizuoti automobilį ir priekabą.
› XDS+ padeda vairuotojui staigių posūkių metu ir užtikrina neutralią transporto priemonės elgseną dinaminio posūkio metu. Valdymo elektronika iš esmės imituoja savaime užsiblokuojančio diferencialo veikimą, kad pagerintų trauką ir vairavimo dinamiką posūkiuose. Dėl to automobilis posūkius įveikia daug užtikrinčiau ir natūraliau.
› Padangų slėgio stebėjimas TPM+ nuolat informuoja vairuotoją apie padangų slėgį.
› Pasirenkama automobilio palaikymo įkalnėje sistema padeda vairuotojams saugiai startuoti įkalnėje. Sistema pati įsijungia esant penkių ar daugiau laipsnių nuolydžiui ir užtikrina lengvą ir saugų užvedimą į kalną nenaudojant rankinio stabdžio. Sistema neleidžia automobiliui riedėti atgal ar stabdyti.
› Mirksintys stabdžių žibintai sumažina smūgio iš galo riziką, ypač artėjant prie spūsčių greitkeliuose arba staigiai stabdant prieš netikėtą kliūtį.
Kad vairavimo malonumas būtų kuo didesnis, Scala gali būti įrengta sportinės važiuoklės valdymo sistema su važiavimo režimo pasirinkimo funkcija.
Sport Chassis Control – reguliuojamų amortizatorių sistema, skirta klientams, kurie, užuot pasitenkinę įprasta važiuoklės sąranka, pageidauja sportinių amortizatorių, kurie pagerintų valdymą, pasirinkus dinamiškesnį vairavimą. Sportinė važiuoklės kontrolė visada pateikiama kartu su važiavimo režimo pasirinkimo funkcija, kuri leidžia pasirinkti sportišką važiuoklės režimą.
Įprastinis režimas skirtas kasdienėms kelionėms, važiavimui prasta kelio danga ir ilgoms kelionėms. Sportinis režimas pakeičia pakabą taip, kad amortizatoriai kuo labiau prilaikytų padangų gumą ant asfalto. Tvirtesnė pakaba pagerina Scala reakciją į dinamišką važiavimą ir ypač tinka važiuojant gera kelio danga.