KAS PRISTATO WLTP?

Žemėlapio paaiškinimai:

Žalia – Europos Sąjunga (28 šalys)
Šviesiai pilka – kitos 4 Europos šalys (Šveicarija, Lichtenšteinas, Norvegija, Islandija)
Juoda – šalys-kandidatės: Turkija (WLTP taikomas importuojamiems automobiliams; šalyje gaminamiems automobiliams taikomas NEDC), Izraelis ir ES šalių užjūrio teritorijos: Reunjonas , Martinika, Gvadelupė, Prancūzijos Gviana, Šv. Martyno sala, Majotas ir pan.
Tamsiai pilka – planuojamas dalinis įvedimas: Pietų Korėja, Japonija (WLTP be paskutinės bandymo ciklo fazės), Indija, Kinija (tik CO2 emisija; degalų sąnaudos matuojamos pagal NEDC ciklą).

WLTP prieš NEDC

• apie 50% ilgesnė ciklo trukmė • daugiau nei dvigubai ilgesnis ciklo nuotolis • 131 km/h – didesnis maksimalus greitis • 47 km/h – didesnis vidutinis greitis • Perpus trumpesnis darbas laisvais sūkiais

APIE VISKĄ SMULKIAU…

WLTP reikalauja didesnės bandymų transporto priemonės masės (plius 15% didžiausios transporto priemonės naudingosios apkrovos).

GRAFIKAS


IŠSAMIAU

WLTP ciklas yra išsamesnis nei NEDC. WLTP atsižvelgia į papildomą įrangą, pvz., didesnius ratus, GPS ar spoilerius. Jų įtaka CO2 emisijai ir degalų suvartojimui yra matuojama atsižvelgiant į jų poveikį riedėjimo pasipriešinimui, aerodinamikai ir svoriui.

RDE ir PEMS