Škoda Vision 7S

30. srpna 2022

Pristatydama savo septynviečio visureigio Vision 7S viziją, Škoda Auto pateikia pirmąjį konkretų naujo dizaino pavyzdį, kuriame derinamas tvirtumas, funkcionalumas ir autentiškumas. Vision 7S taip pat yra pirmasis Škoda modelis su matinės spalvos kėbulu. Interjeras pasižymi tvariomis medžiagomis ir interaktyviais paviršiais. Su 89 kWh talpos baterija pilnai įkrautas koncepcinis automobilis WLTP ciklu nuvažiuoja daugiau nei 600 kilometrų.

Dizainas

IšorėVIDUS

Pasaulinė premjera

Dizaino eskizai

PriekisGalas

Naujo dizaino, įspūdingas priekis

Žymiai platesnės ir plokštesnės Škoda grotelės yra tamsios ir uždaros. Priekiniai žibintai, kur blokas patrauktas tolyn link transporto priemonės kampo, yra išdėstyti dviem eilėmis viena virš kitos, o virš jų esanti ryškiai apibrėžta dienos šviesų juosta tęsiasi į šonus, į sparnus, suformuojant visą šviesų grupę taip, kad susidarytų raidė „T“.

Ant aštrių kontūrų variklio dangčio suformuota gerai pažįstamas Škoda „kuprelė“. Įspūdingame, visiškai naujame buferyje yra septynios vertikaliai išdėstytos oro įleidimo angos, o centrinėje angoje – akį traukiančios oranžinės spalvos įdėklas. Apatinėje buferio dalyje yra aliumininė variklio apsauga. Dideli, aerodinamiškai optimizuoti ratai pabrėžia galingą Vision 7S vizualinę išvaizdą. Žvelgiant iš šono, dominuoja aiškūs paviršiai ir į galą švelniai žemėjanti stogo linija.

Inovatyvūs detalių sprendimai

Naujojo Vision 7S koncepcinio automobilio interjeras pasižymi simetrišku, keleivius apgaubiančiu dizainu ir plačiu, horizontaliu prietaisų skydeliu, kuris tęsiasi iki pat durų, o tai sustiprina erdvės pojūtį. Dėl optimaliai išdėstytos rankų atramos itin lengva ir patogu naudotis vertikaliai išdėstytu jutikliniu ekranu ir mygtukais.

Analoginiai valdikliai taip pat integruoti į atnaujintą vairą su vertikaliais stipinais. Jis šiek tiek suplotas viršuje ir apačioje, kad vairuotojas galėtų aiškiai matyti prietaisų skydelį. Po centriniu ekranu yra centrinė konsolė su trimis dideliais sukamaisiais valdikliais; jie kartu su dviem dideliais mygtukais ir po jais besisukančiu valdikliu sudaro patogų valdymo skydelį.

Jaukaus apšvietimo elementai išryškina įvairias interjero sritis, įskaitant automobilio įkrovimo būseną, ir suteikia tinkamą apšvietimą įlipant ir išlipant iš automobilio. Durų apmušimuose taip pat yra interaktyvių analoginio valdymo ir vaizdinių elementų.

Integruota vaikiška kėdutė įrengta centrinėje konsolėje – saugiausioje transporto priemonės vietoje. Priekinių sėdynių atlošuose sumontuoti laikikliai multimedijos įrenginiams, skirti antroje ir trečioje eilėse sėdintiems keleiviams. Sėdynių atlošuose taip pat yra integruotos kuprinės.

Slankiojantys valdikliai skirtingiems režimams

Erdvus interjeras siūlo dvi skirtingas konfigūracijas, kurios suteikia naujų erdvinių potyrių įvairiose situacijose – vairuojant ir poilsiaujant.

Vairavimo režime visi valdymo prietaisai yra nustatyti idealioje padėtyje, o centrinis jutiklinis ekranas pakreiptas vertikaliai, kad vairuotojui būtų patogiai rodoma visa svarbi informacija.

Poilsio režimą galima aktyvuoti automobilį įkraunant ar sustojus pailsėti; vairas ir prietaisų skydelis pasislenka į priekį, o pirmos ir antros eilės sėdynės pasislenka atgal, kad sėdėti būtų dar laisviau. Ši parinktis suteikia keleiviams maksimalią erdvę ir komfortą.