Škoda pristato naują identitetą

30. srpna 2022

Škoda Auto pakelia savo prekės ženklo išvaizdą į kitą lygį radikaliausiu korporatyvinio identiteto pakeitimu per 30 metų. Naujas logotipas bus naudojamas siekiant pagerinti prekės ženklo atpažįstamumą skaitmeniniuose komunikacijos kanaluose. Škoda žodinis ženklas nuo šiol bus naudojamas plačiau nei logotipas. Naujasis Škoda identitetas pirmiausia bus pristatytas informacinėje ir komunikacijos medžiagoje, o vėliau – ir būsimuose modeliuose.

Žodinis ženklas

Naujajam stiliui naudojama visiškai kitoks šriftas, pagrįstas simetrija ir apvalių formų bei kampų deriniu. Sudėtingiausias iššūkis buvo „v“ formos elemento atvaizdavimas „Š“ raidėje, o tai yra itin svarbi Škoda čekiško paveldo dalis. Vadinamasis „paukščiukas“ dabar yra integruotas į pirmąją raidę. Tyrimas parodė, kad tipografinis žodinis prekės ženklas yra lengviau atpažįstamas.

Spalvos

Škoda Auto savo spalvų schemoje nuo šiol naudos du skirtingus atspalvius: smaragdinę ir elektrinę žalią. Apklausose daugelis respondentų šias spalvas siejo su ekologija, tvarumu ir elektromobilumu.

Logotipas

Žymusis sparnuotos strėlės simbolis taip pat buvo pakeistas, nors ir ne taip radikaliai kaip žodinis ženklas. Jo supaprastintas dizainas matomas iš pirmo žvilgsnio. Naujasis Škoda logotipas dabar yra paprastesnis, be 3D grafikos. Taip automobilių gamintojas reaguoja į perėjimą prie dar labiau skaitmenizuotos komunikacijos. Dvimatis ženklas yra daug efektyvesnis, ypač mobiliuosiuose įrenginiuose, taip pat gali būti lanksčiau integruotas į skirtingus formatus.

Škoda Vision 7S

Koncepcinis automobilis atskleidžiantis naują Škoda dizaino kalbą.