Škoda Superb Combi – tai saugumas be jokių kompromisų. Be jau aprašytų saugos sistemų, Superb Combi gali būti įmontuotos šios standartinės arba kaip papildoma įranga pasirenkamos funkcijos:
› ISOFIX ir viršutinės juostos tvirtinimo taškai, skirti pritvirtinti vaiko kėdutę prie antros eilės sėdynių. „Isofix“ tvirtinimus taip pat galima įrengti ir priekinėje keleivio sėdynėje.
› „Crew Protect Assist“ apsaugo erdvę aplink vairuotoją ir priekinį keleivį, jei įvyktų susidūrimas — įtempiant priekinius saugos diržus ir uždarant šoninius elektrinius langus bei elektra valdomą panoraminį stoglangį.
› Po susidūrimo „Multi-Collision Brake “ daugybinių susidūrimų prevencijos funkcija stabdo tolimesnį nekontroliuojamą automobilio judėjimą ir taip sumažina papildomų susidūrimų riziką.
› Skirtingai nuo pastovaus greičio palaikymo sistemos, kuri palaiko nustatytą greitį, „Speedlimiter“ greičio ribotuvas leidžia vairuotojui važiuoti bet kokiu greičiu, neviršijančiu iš anksto nustatytos vertės.
› ABS neleidžia ratams užsiblokuoti staigiai stabdant arba stabdant ant slidžių paviršių.
› Padidindama stabdymo slėgį, „Breaking Assist“ stabdymo pagalba padeda vairuotojams situacijose, kuriose būtina staigiai sustabdyti. Tai gali žymiai sutrumpinti būtiną stabdymo kelią.
› MSR saugo nuo varančiųjų ratų slydimo, galinčio atsirasti vairuotojui mažinant greitį ant labai lygaus paviršiaus.
› ASR užtikrina sklandžią važiavimo pradžią ir greitėjimą, neleisdama ratams prasisukti ant slidžių paviršių.
› EDL padeda greitėjant arba važiuojant įkalnėn, kai vienas iš varančiųjų ratų per mažai sukimba su paviršiumi. XDS+ padeda vairuotojui staigiuose posūkiuose ir užtikrina, kad automobilis riedėtų neutraliai dinamiško posūkio metu. Valdymo elektronika iš esmės imituoja savaime užsifiksuojančio diferencialo veikimą, kad būtų pagerintas sukibimas ir važiavimo dinamika posūkių metu. Dėl to automobilis įveiks posūkius žymiai užtikrinčiau ir natūraliau nei anksčiau.
› Padangų slėgio stebėsenos sistema TPM+ nuolat informuoja vairuotoją apie padangų slėgį. › Pasirenkamoji „Hill-Hold Control“ įkalnės pagalbinė sistema padeda vairuotojams saugiai pradėti važiuoti įkalnėje. Ši sistema aktyvuojasi ant penkių ar daugiau laipsnių įkalnių ir leidžia lengvai bei saugiai pradėti važiuoti įkalnėn nenaudojant rankinio stabdžio. Sistema neleidžia automobiliui riedėti atgal arba užgesti varikliui.
› Mirksintys stabdžių žibintai sumažina atsitrenkimo į automobilio galinę dalį riziką, ypač kai artėjama prie eismo kamščių greitkeliuose arba staiga stabdoma prieš netikėtą kliūtį.
ŠKODA SUPERB COMBI galima įsigyti su elektroniniu būdu valdoma daugiaplokšte sankaba. Du varikliai — 2.0 TSI / 200 kW ir 2.0 TDI / 140 kW — tiekiami su moderniausia visų ratų pavara, užtikrinančia optimalią važiavimo dinamiką, aukščiausią aktyvios saugos lygį ir ekonomiškas degalų sąnaudas.
Sukimo momentas visiems keturiems ratams pasiskirsto automatiškai ir priklauso nuo važiavimo aplinkos. Idealų galinės ašies sukimo momentą apskaičiuoja valdymo blokas. Tolesnis reguliavimas atliekamas kintant slėgiui sankabos plokštelėse.
15 mm pažeminta sportinė važiuoklė su trumpesnėmis spyruoklėmis ir sportiškam važiavimui pritaikytais amortizatoriais pasižymi nepaprastai greitu reagavimu ir dinamiškomis vairavimo savybėmis.
Ši savybė suteikia ŠKODA SUPERB COMBI geresnį valdymą ir judrumą posūkiuose. Laipsniškas vairo stiprintuvo pasipriešinimas keičiasi priklausomai nuo to, kiek yra pasuktas vairaratis. Laipsniškas vairo stiprintuvas montuojamas tik kartu su sportine važiuokle arba „Dynamic Chassis Control“ dinamine važiuoklės kontrole.
„Nivomat“ funkcija automatiškai išlygina automobilio prošvaisą jį pakrovus, tuo pačiu užtikrindama stabilumą važiuojant.
Standartinį padangų taisymo rinkinį galima pakeisti 16 arba 18 colių laikinu plieniniu atsarginiu ratu.
Pagrindinė „Start-Stop“ sistemos mintis yra išjungti variklį kiekvieną kartą, kai jo nereikia naudoti. Tai ypač praktiška funkcija miesto aplinkoje, nes tai žymiai sumažina degalų sąnaudas. „Start-Stop“ sistema įjungiama automatiškai užvedus variklį, tačiau ją bet kada galima išjungti rankiniu būdu.
Kas nutinka, kai energija regeneruojama? Kinetinė energija paverčiama naudinga elektros energija, kuri kaupiama akumuliatoriuje arba naudojama elektros sistemose. Stabdant variklį, generatorius tiekia elektrą prietaisams ir įkrauna akumuliatorių. Tai leidžia sutaupyti degalų, kurie kitu atveju būtų naudojami šioms užduotims atlikti.
Viena iš „Driving Mode Select“ važiavimo režimo pasirinkčių yra „Eco“ režimas, skirtas aplinką tausojantiems vairuotojams, kuriems pagrindinis prioritetas yra ekonomiškas važiavimas. Automobiliuose su automatine DSG transmisija yra ypatinga ekonominio režimo funkcija, vadinama „Coasting Mode“, t.y. pasyvaus važiavimo režimas. Pasyvaus važiavimo režimas naudojamas kai važiuojama nelaikant pėdos ant akseleratoriaus.
Tinkamai pasirinkus pavarų santykį, galima sutaupyti degalų ir padidinti važiavimo komfortą. Mažesni variklio sūkiai reiškia mažesnes degalų sąnaudas ir tylesnį variklio darbą. Viršutiniame dešiniajame ekrano kampe esantys simboliai patvirtina, kad dabartinė pavara yra teisinga, arba pataria perjungti pavarą aukštyn arba žemyn.