Šis puslapis yra pradinio puslapio papildinys. Spustelėkite mygtuką, kad grįžtumėte.

Grįžkite į pradinį puslapį.

Visi duomenys, kurių ieškojote

OCTAVIA TECHNINĖS SPECIFIKACIJOS

Automobilio matmenys

 

Saugumas

Saugumo priemonės

ŠKODA OCTAVIA COMBI– tai saugumas be jokių kompromisų. Be jau aprašytų saugos sistemų, OCTAVIA COMBI automobilyje gali būti įmontuotos šios standartinės arba kaip papildoma įranga pasirenkamos funkcijos:


„Isofix“ ir „Top Tether“ fiksatoriai vaikiškai sėdynei pritvirtinti prie antrosios sėdynių eilės atlošo. Taip pat yra priekinės keleivio sėdynės „Isofix“ fiksatoriai.

› Skirtingai nei pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri palaiko nustatytą greitį, greičio ribotuvas leidžia vairuotojui važiuoti bet kokiu greičiu, neviršijančiu iš anksto nustatyto greičio.

ABS neleidžia ratams užsiblokuoti staigiai stabdant arba stabdant slidžiame kelyje.

› Padidindama stabdymo slėgį, HBA „Breaking Assist“ stabdymo pagalbos sistema padeda vairuotojams situacijose, kuriose būtina staigiai sustabdyti. Tai gali žymiai sutrumpinti būtiną stabdymo kelią.

EBD automatiškai optimizuoja stabdžių sistemos slėgį ir bendrą stabdymo pusiausvyrą bei neleidžia per daug stabdyti galiniams ratams.

MSR saugo nuo varančiųjų ratų slydimo, galinčio atsirasti vairuotojui mažinant greitį ant labai lygaus paviršiaus.

ASR užtikrina sklandžią važiavimo pradžią ir greitėjimą, neleisdama ratams prasisukti ant slidžių paviršių.

EDL padeda greitėjant arba važiuojant įkalnėn, kai vienas iš varančiųjų ratų per mažai sukimba su paviršiumi.

TSA veikia, kai transporto priemonėje yra įmontuotas originalus vilkimo įtaisas su savo valdymo bloku. Sistema prireikus stabdo vieną ar kelis ratus ir kartu mažina variklio sukimo momentą. TSA sistema įsijungia, kai reikia stabilizuoti automobilį ir priekabą. XDS+ padeda vairuotojui staigiuose posūkiuose ir užtikrina, kad automobilis riedėtų neutraliai dinamiško posūkio metu. Valdymo elektronika iš esmės imituoja savaime užsirakinančio diferencialo veikimą, kad būtų pagerintas sukibimas ir važiavimo dinamika posūkių metu. Dėl to automobilis įveiks posūkius žymiai užtikrinčiau ir natūraliau nei anksčiau.

Padangų slėgio stebėsenos sistema TPM+ nuolat informuoja vairuotoją apie padangų slėgį.

› Pasirenkamoji „Hill-Hold Control“ įkalnės pagalbinė sistema padeda vairuotojams saugiai pradėti važiuoti įkalnėje. Ši sistema įsijungia ant penkių ar daugiau laipsnių įkalnių ir leidžia lengvai bei saugiai pradėti važiuoti įkalnėn nenaudojant rankinio stabdžio. Sistema neleidžia automobiliui riedėti atgal arba išsijungti varikliui.

Mirksintys stabdžių žibintai sumažina atsitrenkimo į automobilio galinę dalį riziką, ypač kai artėjama prie eismo kamščių greitkeliuose arba staiga stabdoma prieš netikėtą kliūtį.

Ratų pavara ir vairavimas

Visų ratų pavara

ŠKODA OCTAVIA COMBI galima įsigyti su elektroniniu būdu valdoma daugiaplokšte sankaba. Du varikliai — 2.0 TSI / 140 kW ir 2.0 TDI / 110 kW — tiekiami su moderniausia visų ratų pavara, užtikrinančia optimalią važiavimo dinamiką, aukščiausią aktyvios saugos lygį ir taupų degalų vartojimą.

Sukimo momentas visiems keturiems ratams pasiskirsto automatiškai ir priklauso nuo važiavimo aplinkos. Idealų galinės ašies sukimo momentą apskaičiuoja valdymo blokas. Tolesnis reguliavimas atliekamas kintant slėgiui sankabos plokštelėse.

Visų ratų pavara
„Dynamic Chassis Control“ dinaminės važiuoklės kontrolės sistema su „Driving Mode Select" važiavimo režimo pasirinkimu

Norint užtikrinti maksimalų vairavimo malonumą, OCTAVIA automobilyje gali būti įmontuojama dinaminės važiuoklės kontrolės sistema „Dynamic Chassis Control“ su „Driving Mode Select“ važiavimo režimo pasirinktimis. Automobilyje yra keli režimai, keičiantys amortizatorių standumą ir kitas automobilio savybes. Vos vienu mygtuko paspaudimu galite ramaus važiavimo režimą pakeisti dinaminiu, sportišku režimu.

Dinaminės važiuoklės kontrolės sistema nuolat stebi, vertina ir reaguoja į esamą vairavimo elgseną (pvz., stabdymas, pagreitis, posūkis) ir, atsižvelgiant į pasirinktą režimą, pritaiko amortizavimo savybes kiekvienam ratui atskirai ir nepriklausomai.

„Dynamic Chassis Control“ dinaminės važiuoklės kontrolės sistema su „Driving Mode Select" važiavimo režimo pasirinkimu
Sportinė važiuoklė

15 mm pažeminta sportinė važiuoklė su trumpesnėmis spyruoklėmis ir sportiškam važiavimui pritaikytais amortizatoriais pasižymi nepaprastai greitu reagavimu ir dinamiškomis vairavimo savybėmis.

„Rough-Road“ blogų kelių paketas

Važiuoklės apsaugą galima dar patobulinti:

› Galima rinktis paaukštintą važiuoklę, kuri padidina prošvaisą 15 mm.

› Galima rinktis „Rough-Road“ blogų kelių paketą, kuris apima įvairias technines priemones, tokias kaip skirtingos spyruoklės ir amortizatoriai bei galinės ašies apsauginė plokštė.

Elektroninė transmisijos perjungimo sistema

OCTAVIA COMBI yra pirmasis ŠKODA modelis, kuriame yra įrengta elektroninės svirties sistema automobiliuose su automatine transmisija. Naujasis pavarų perjungiklis neturi fiksuotos mechaninės jungties su DSG greičių dėže. Vietoj to, pavarų perjungimas vyksta grynai elektroniniu būdu.

Elektroninė transmisijos perjungimo sistema
Laipsniško vairo stiprintuvo sistema

Ši funkcija suteikia ŠKODA OCTAVIA COMBI automobiliui geresnį valdymą ir judrumą posūkiuose. Laipsniškas vairo stiprintuvo pasipriešinimas keičiasi priklausomai nuo to, kiek yra pasuktas vairaratis.

Atsarginis ratas

Standartinis padangų remonto komplektas pasirinktinai gali būti pakeistas:

› Laikinu 16 colių plieniniu atsarginiu ratu

› 16 colių plieniniu atsarginiu ratu

› 18 colių vietą taupančiu plieniniu atsarginiu ratu

Atsarginis ratas
Atsarginis ratas