Šis puslapis yra pradinio puslapio papildinys. Spustelėkite mygtuką, kad grįžtumėte.
Visi duomenys, kurių ieškojote

Octavia Combi iV techniniai duomenys

Automobilio matmenys

 

Saugumas

Saugumo priemonės

Škoda Octavia Combi iV – tai saugumas be jokių kompromisų. Be jau aprašytų saugos sistemų, OCTAVIA automobilyje gali būti įmontuotos šios standartinės arba kaip papildoma įranga pasirenkamos funkcijos:

„Isofix“ ir „Top Tether“ fiksatoriai vaikiškai sėdynei pritvirtinti prie antrosios sėdynių eilės atlošo. Taip pat yra priekinės keleivio sėdynės „Isofix“ fiksatoriai.

› Skirtingai nei pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri palaiko nustatytą greitį, greičio ribotuvas leidžia vairuotojui važiuoti bet kokiu greičiu, neviršijančiu iš anksto nustatyto greičio.

ABS neleidžia ratams užsiblokuoti staigiai stabdant arba stabdant slidžiame kelyje.

› Padidindama stabdymo slėgį, HBA „Breaking Assist“ stabdymo pagalbos sistema padeda vairuotojams situacijose, kuriose būtina staigiai sustabdyti. Tai gali žymiai sutrumpinti būtiną stabdymo kelią.

EBD automatiškai optimizuoja stabdžių sistemos slėgį ir bendrą stabdymo pusiausvyrą bei neleidžia per daug stabdyti galiniams ratams.

MSR saugo nuo varančiųjų ratų slydimo, galinčio atsirasti vairuotojui mažinant greitį ant labai lygaus paviršiaus.

ASR užtikrina sklandžią važiavimo pradžią ir greitėjimą, neleisdama ratams prasisukti ant slidžių paviršių.

EDL padeda greitėjant arba važiuojant įkalnėn, kai vienas iš varančiųjų ratų per mažai sukimba su paviršiumi.

TSA veikia, kai transporto priemonėje yra įmontuotas originalus vilkimo įtaisas su savo valdymo bloku. Sistema prireikus stabdo vieną ar kelis ratus ir kartu mažina variklio sukimo momentą. TSA sistema įsijungia, kai reikia stabilizuoti automobilį ir priekabą. XDS+ padeda vairuotojui staigiuose posūkiuose ir užtikrina, kad automobilis riedėtų neutraliai dinamiško posūkio metu. Valdymo elektronika iš esmės imituoja savaime užsirakinančio diferencialo veikimą, kad būtų pagerintas sukibimas ir važiavimo dinamika posūkių metu. Dėl to automobilis įveiks posūkius žymiai užtikrinčiau ir natūraliau nei anksčiau.

Padangų slėgio stebėsenos sistema TPM+ nuolat informuoja vairuotoją apie padangų slėgį.

› Pasirenkamoji „Hill-Hold Control“ įkalnės pagalbinė sistema padeda vairuotojams saugiai pradėti važiuoti įkalnėje. Ši sistema įsijungia ant penkių ar daugiau laipsnių įkalnių ir leidžia lengvai bei saugiai pradėti važiuoti įkalnėn nenaudojant rankinio stabdžio. Sistema neleidžia automobiliui riedėti atgal arba išsijungti varikliui.

Mirksintys stabdžių žibintai sumažina atsitrenkimo į automobilio galinę dalį riziką, ypač kai artėjama prie eismo kamščių greitkeliuose arba staiga stabdoma prieš netikėtą kliūtį.

Jėgos pavara

Įkraunama hibridinė pavara

Škoda Octavia Combi iV naudojama pažangi hibridinė įkrovimo technologija, sujungianti 1.4 TSI/110kW benzininį variklį su 85 kW galios elektriniu varikliu. Ši technologija užtikrina arba vien elektrinį važiavimą, arba hibridinį režimą, kai automobilis varomas abiem varikliais. Kartu jie sukuria bendrą 150 kW galią , o maksimalus sukimo momentas yra 350 Nm.

Trečiąją sistemos dalį sudaro 13 kWh ličio jonų akumuliatorius, įrengtas grindyse priešais galinę ašį. Jo 13 kWh bendroji galia atitinka 10,4 kWh grynąją galią.

Akumuliatoriaus įkrovimas

Octavia Combi iV ličio jonų akumuliatorių galima įkrauti trimis būdais:

› Kintama srove (AC) – iš įprasto elektros tinklo lizdo arba, jei norima greičiau, per įkrovimo stotelę namuose ar viešose vietose.

› Vidaus degimo varikliu galite įkrauti akumuliatorių arba išlaikyti jo įkrovos lygį važiuojant. Reikiamą akumuliatoriaus įkrovos būseną galima reguliuoti rankiniu būdu.

› Naudojant stabdžių regeneracinę energiją – kai dalis kinetinės energijos atgaunama stabdant. Ši regeneruojama energija grįžta ir yra kaupiama akumuliatoriuje.

Akumuliatoriaus įkrovimo jungtis yra paslėpta po dangteliu, esančiu ant automobilio sparno vairuotojo pusėje.

Elektroninė transmisijos perjungimo sistema

Octavia Combi iV su standartiškai montuojama automatine 6 greičių DSG transmisija turi elektroninę bėgių perjungimo sistemą. Naujasis pavarų perjungiklis neturi fiksuotos mechaninės jungties su DSG greičių dėže. Vietoj to, pavarų perjungimas vyksta grynai elektroniniu būdu. Tai reiškia, kad pavarą galite perjungti naudodami elegantišką svirtelę lengviausiais prisilietimais.

Benzino bakas

40 litrų Octavia Combi iV benzino bakas yra 5 litrais mažesnis nei modeliuose vien tik su vidaus degimo varikliu.