ŠKODAI elektromobiliai reiškia kur kas daugiau nei tik automobiliai su alternatyviu energijos šaltiniu. Jie atveria visiškai naują mūsų 125 metų istorijos puslapį. Tai taip pat galimybė supažindinti jus su aplinkai draugiškų „iV“ ženklu pažymėtų modelių pasauliu ir jų visiškai integruota ekosistema, kuri paverčia jūsų e-Mobilumą paprastesniu ir patogesniu. Ir tai tik pradžia. Iki 2025 m. pasiūlysime penkis vien elektra varomus modelius. Galite tikėtis daugiau malonumo važiuojant, mažiau teršalų, daugiau galimybių ir mažiau apribojimų. Prisijunkite prie mūsų kelionėje į ateitį!
ŠKODA iV modeliai padaro e-Mobilumą paprastu ir išmaniu, atspindėdami mūsų šūkį „Simply Clever“. Jie greitai įkraunami, nuvažiuoja didelius atstumus su viena įkrova, be to, jie įperkami ir labai dinamiški. ŠKODA iV modeliai yra puikus pavyzdys, rodantis, kur link mes judame – pasitelkę išmanumą, efektyvumą ir gerą nuotaiką.
Šis įkraunamas hibridas turi bendrą 150 kW galią , o maksimalus sukimo momentas yra 350 Nm.
ŠKODA flagmanas generuoja iki 160 kW ir gali vien elektra varomas nuvažiuoti iki 62 km.
Pirmasis vien elektra varomas ŠKODA visureigis siūlo moderniausias technologijas ir su viena įkrova nuvažiuoja ne mažiau 520 km (versija 80).
Naujajame pavadinimo priedėlyje esanti raidė „i“ atspindi ŠKODA iV modelių „inovatyvumą“ ir „išmanumą“, nes jie siūlo specialiai jūsų poreikiams pritaikytus mobilumo sprendimus. ŠKODA iV automobiliai taip pat yra „ikoniški“ ir „įkvepiantys“ savo emocišku ir charakteringu dizainu, taip pat "individualūs“, nes galima rinktis iš daugelio apdailos lygių ir komplektacijos variantų. Na o „V“ reiškia automobilį (angl. „vehicle“).
Laikai keičiasi. Atėjo laikas, kad naujos technologijos pirmiausia tarnautų žmonijai – besaikio vartojimo dienos jau baigėsi. Atėjo laikas, kai netikėtos protingos idėjos atneša šiek tiek magijos į mūsų kasdienybę. Atėjo laikas elgtis žmoniškai ir tuo pačiu gyventi smagiau. Atėjo laikas KEISTIS. Ar jūs su mumis?
IŠBANDYKITE JOGĄ AUTOMOBILYJEMūsų žengimas į e-Mobility erą yra pagrindinis tausios plėtros strategijos „Žalia ateitis“ ramstis. Remdamiesi šia strategija, nustatėme konkrečius aplinkosaugos tikslus mūsų automobiliams ir jų gamybai. Vienas iš pavyzdžių yra siekis nuo 2015 m. iki 2025 m. 30% sumažinti mūsų automobilių CO2 emisijų kiekį. Perėjimas nuo vidaus degimo variklių prie elektromobilių yra esminis tai pasiekti leisiantis svertas.
Investuojame į alternatyvias pavaros sistemas ir naujas mobilumo paslaugas, tokias kaip automobilių dalijimosi platformos. Iki 2022 m. pabaigos siūlysime jau daugiau nei dešimt elektrifikuotų modelių, tokiu būdu įtvirtinę ŠKODA iV šeimos koncepciją. Daugiau nei 11 000 darbuotojų jau yra apmokyti elektrinių automobilių gamybos.
ENYAQ iV yra universalus draugas tiek kasdieniam važiavimui, tiek dideliems atstumams. Jo maksimalus nuvažiuojamas atstumas WLTP ciklu siekia ne mažiau 520 km, be to jis gali būti įkraunamas sparčiu įkrovimu. 82 kWh akumuliatorius, kurio grynoji talpa yra 77 kWh, atitinkamos galios nuolatinės srovės įkrovimo stotelėse gali būti įkrautas nuo 5% iki 80% vos per 38 min.
OCTAVIA RS iV yra pirmasis įkraunamas hibridas sportiškoje RS šeimoje. Jame sumontuotas 1.4 TSI benzininis variklis ir 85 kW elektros variklis, kurie kartu generuoja iki 180 kW galią. Automobilio maksimalus greitis yra 225 km/h. Važiuodamas sportiniu režimu šis modelis pagreitėja nuo 0 iki 100 km/h vos per 7,3 sekundes. Maža to, automobilis gali nuvažiuoti 60 km varomas vien elektra.
Visiškai atnaujintas OCTAVIA iV yra antrasis ŠKODA modelis, kuris gaminamas kaip įkraunamas hibridas. Ši jėgos pavara turi 1.4 TSI benzininį variklį ir elektrinį variklį kurių bendroji galia yra 150 kW, o didžiausias sukimo momentas — 350 Nm. Tuo pat metu 13 kWh (atitinkantis 10,4 kWh grynąją talpą) aukštos įtampos ličio jonų akumuliatorius leidžia WLTP ciklu vien elektros pagalba nuvažiuoti iki 60 km.
SUPERB iV yra pirmasis ŠKODA gaminamas įkraunamas hibridas. Suderinus efektyvų benzininį variklį su elektriniu varikliu, jis užtikrina ypač ekologišką mobilumą, neprarandant galios. Šio flagmano sistemos galia siekia 160 kW. Automobilio CO2 emisijos yra mažesnės nei 33 g/km, o varomas vien elektra jis gali nuvažiuoti iki 62 km.
Sąnaudų skaičiuoklė „eMobility Awareness Tool“ rodo, kiek toli galite nuvažiuoti elektromobiliu ir kiek pinigų sutaupysite, nes nereikės pirkti degalų.
Ką gi reiškia gyventi iV stiliumi? Štai trumpa pagrindinių mūsų elektrifikuotų modelių savybių apžvalga, kad sužinotumėte, kaip jie gali jums padėti kasdieniame gyvenime.
Patogumas pradedant namais
Lengva važiuoti bet kur
Greitas įkrovimas kelyje
Įspūdingi atstumai
Manevringa dinamika
Ekologiškas važiavimas
Patogi priežiūra
Pažangiausias ryšys
Nuotolinis valdymas
Visada prisijungęs
Tiesiog daugiau automobilio
Erdvus salonas
Nepralenkiama bagažinė
Sieninis įkroviklis „ŠKODA iV Charger“ skirtas įkrauti elektrifikuotus ŠKODA modelius namuose ar darbe. Šis ant sienos montuojamas įkrovimo taškas šiuo metu siūlomas trijų skirtingų modifikacijų. Kiekviena jų naudoja kintamąją srovę, kad įkrautų automobilį iki 11 kW galia. Aukštesnės klasės modifikacija turi interneto ryšį, kad įkroviklį būtų galima valdyti nuotoliniu būdu, pavyzdžiui, per mobiliąją programėlę. Brangiausioji versija taip pat siūlo elektros skaitiklį, kuris greitai ir lengvai apskaičiuoja skirtingų vairuotojų mokėtinas sumas. Savaime suprantama, mes taip pat patikriname galimybę įrengti įkroviklį jūsų namuose, siūlome paties įrengimo paslaugą bei tolesnę priežiūrą.
Įkroviklis „ŠKODA iV Charger“ skirtas palengvinti jūsų gyvenimą. Įkraukite savo automobilį, naudodami mūsų paprastą ir patogų sprendimą įkrovimui namuose.
Ar norėtumėte savo įkrovimo namuose galimybes perkelti į kitą lygį? Geriausias sprendimas – tai įkroviklis „ŠKODA iV Charger“. Mes jums padėsime viso jos įsigijimo proceso metu, pradedant neįpareigojančia išankstine internetine patikra (žr. toliau) ir baigiant pačiu įkroviklio įrengimu bei po to teikiama pagalba.
Išankstinės internetinės patikros tikslas – nustatyti, ar jūsų namuose įmanoma įrengti sieninį įkroviklį. Išankstinę sąlygų patikrą internetu galite atlikti iš bet kokio įrenginio bet kuriuo metu, tam nereikalingos jokios specialios žinios.
Namų patikros paslauga „Home Check“ – tai išsamus elektros instaliacijos patikrinimas jūsų namuose prieš įrengiant įkroviklį. Atestuotas mūsų partnerio elektrikas patikrins elektros instaliaciją ir planuojamą sieninio įkroviklio vietą, kad būtų užtikrintas suderinamumas. Toks patikrinimas paprastai užtrunka ne ilgiau 2 valandų. Žinoma, jūs patys sprendžiate, ar vėliau užsakyti mūsų paslaugas.
Įkroviklio diegimo procedūrų tikslas - atlikti viską, kad iškart turėtumėte visiškai veikiantį įkroviklį. Visus montavimo darbus atlieka licencijuotas mūsų vietinio montavimo partnerio elektrikas. Fiksuota standartinio montavimo paketo kaina skirtingose šalyse gali skirtis.
Atsakymus į bendro pobūdžio klausimus rasite D.U.K. skiltyje. Jei iškilo problemų ar klausimų, kurie ten neaptarti, skambinkite į ŠKODA klientų pagalbos liniją.
2.3 kW
Įprastas buitinis lizdas (AC)
MODE 2 įkrovimo kabelis
ĮKROVIMO LAIKAS
(0— 80% baterijos talpos))
SUPERB iV - 3h 45 min
50 kW
Viešoji įkrovimo stotelė (DC)
MODE 4 įkrovimo kabelis (yra stotelėje)
ĮKROVIMO LAIKAS
(5— 80% akumuliatoriaus talpos)
ENYAQ iV 50 — 50min
7.2 kW/3.6 kW
„Wallbox“ / įkrovimo stotelė (AC)
MODE 3 įkrovimo kabelis
ĮKROVIMO LAIKAS
(5— 80% akumuliatoriaus talpos)
SUPERB iV — 2 val. 33 min.
ENYAQ iV 50 — 7 val. 30 min.
Visuose elektrifikuotuose iV modeliuose naudojama moderniausia ličio jonų akumuliatorių technologija su didžiausiu įmanomu energijos tankiu, sukurta teikiant pirmenybę saugumui. Mūsų akumuliatorių valdymo sistema užtikrina optimalų našumą tūkstančiams įkrovimo ciklų.
Akumuliatoriniai elektromobiliai varomi vien tik elektros varikliais. Jie gauna elektros energiją iš įkrovimo taškų ir saugo ją akumuliatorių blokuose. Elektromobiliai pranašesni tuo, kad jie neišskiria išmetamųjų teršalų, jie veikia tyliai, yra itin dinamiški, o jų aptarnavimas nėra toks sudėtingas.
Įkraunami hibridiniai automobiliai skiriasi nuo akumuliatorinių elektromobilių tuo, kad jie suderina klasikinį vidaus degimo variklį su elektros varikliu, kurį galima įkrauti iš elektros lizdo. Hibridai taip pat gali važiuoti varomi vien elektra, tačiau šiuo režimu jie gali įveikti tik iki 50–60 km. Tai užtikrina mažas degalų sąnaudas ir tylų važiavimą, ypač mieste.
e-Mobilumas kaip gyvenimo būdas turi daugybę privalumų ir, elektromobilių revoliucijai tęsiantis, jų tik daugės.
Nėra jokių abejonių dėl e-Mobilumo naudos aplinkai: taip mes mažiname priklausomybę nuo iškastinio kuro, tuo pačiu mažindami ir oro taršą keliaujant. Žmonės, gyvenantys miestuose, kuriuose yra didesnė elektromobilių koncentracija, taip pat patiria daug mažesnę triukšmo taršą.
e-Mobilumas ne tik saugo aplinką — jis taip pat gerokai sveikesnis piniginei. Kadangi energijos ir techninės priežiūros išlaidos yra mažesnės nei automobiliams su vidaus degimo varikliais, o vyriausybės kai kuriose rinkose siūlo mokesčių paskatas įsigyjant elektromobilius, jie tampa dar vertingesni jų savininkams.
Toliau stiprėjant susirūpinimui dėl oro taršos ir klimato kaitos, vis daugiau miestų kuria mažos taršos zonas (angl. „Low-Emissions Zones“), kurios lieka uždarytos daugeliui įprastinių transporto priemonių. Artimiausiu metu šios zonos bus plėtojamos vis sparčiau.