Škoda Vision E

Škoda Vision E
Škoda Vision E

Škoda Vision E

1. 6. 2018

ŠKODA pristato savo pirmojo pilnai elektra varomo automobilio koncepciją. Su VISION E modeliu ŠKODA atskleidžia savo ateities strategiją elektromobilumo srityje. Pristatome svarbiausios informacijos apžvalgą.

VISION E

› KONCEPCIJA: pirmasis pilnai elektra varomas koncepcinis automobilis modelis ŠKODA istorijoje; sukurtas remiantis „Volkswagen“ grupės MEB (modulinės elektrifikavimo įrankių) platforma.

› PAGRINDINIAI SKAIČIAI: du elektros varikliai, kurių bendra galia siekia 225 kW; visi varomi ratai; iki 500 km rida su viena įkrova; maksimalus greitis 180 km/h; galimas 3 lygio autonominis važiavimas.

› MATMENYS: ilgis 4.688 mm, plotis 1.924mm, aukštis 1.591 mm, atstumas tarp ašių 2.851 mm.

› IŠORĖS DIZAINAS: išskirtinės formos variklio gaubtas; švelniai nuožulni stogo linija išryškina kupė charakterį; nėra vidurinių statramsčių; priekyje sumontuota LED apšvietimo juosta, kuri tęsiasi per visą transporto priemonės plotį; siauri, trikampiai „krištolinės“ išvaizdos pagrindiniai žibintai su Matrix LED technologija; galinės durys atsidaro prieš eigą; kameros, fiksuojančios, kas vyksta aplink transporto priemonę, todėl nėra jokių šoninių veidrodėlių; futuristinio dizaino lengvo lydinio ratlankiai; monumentalaus dizaino galinė dalis; galiniai žibintai su LED technologija.

› VIDAUS DIZAINAS: Erdvus salonas; dėl originalios koncepcijos transmisijos tunelio nėra nei priekyje, nei gale; gausu vietos tiek galvai, tiek kojoms; pasukamos, kūno formos individualios sėdynės, leidžiančios patogiai įlipti ir išlipti iš automobilio; šiek tiek pakelta sėdėjimo padėtis; keli jutikliniai ekranai vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui; centrinis jutiklinis ekranas prietaisų skydelio viduryje; skyreliai telefonui visų durelių vidinėje pusėje.

› PAGALBINĖS SISTEMOS: daug sistemų, skirtų pagerinti važiavimo saugumą ir komfortą; naujiena: spūsčių asistentas, autopilotas važiavimui greitkelyje; automobilio parkavimo autopilotas.

› EKRANAI IR VALDYMO KONCEPCIJA: skaitmeninis HMI ekranas; valdymas gestais ir balsu; akių sekimo sistema; vairuotojas nuovargio atpažinimo sistema; širdies ritmo monitorius.

› INFORMACIJA, PRAMOGOS IR “ŠKODA CONNECT”: naujausios kartos informacinė-pramogų sistema; erdvinis, lietimui jautrus ekranas su stikliniu paviršiumi; keleiviai yra "visada internete" integruotų Wi-Fi prieigos ir LTE modulio dėka.

› “SIMPLY CLEVER” SAVYBĖS: indukcinis, t.y. bevielis baterijų įkrovimas, naudojant grindų panelius; greito įkrovimo dėka, pakanka tik 30 minučių, kad įkrauti iki 80 procentų akumuliatoriaus talpos; atstumiamos sėdynės ir reguliiuojamas vairas, įgalinantys autonominį važiavimą; sėdynės gali būti pasukamas iki 20 laipsnių kampu. „ŠKODA e-mobility“ strategija

› KONCEPCIJA: pilnai elektra varomi automobiliai; tipiškas ŠKODA stilius: ilgas įveikiamas nuotolis su viena įkrova, lengvai naudojama įkrovimo technologija ir išskirtinis ekonominis efektyvumas.

› TIKSLAI: papildomai prie „Plug-in“ tipo hibridinių transporto priemonių, ŠKODA iki 2025 m. turės penkis pilnai elektrinius modelius savo asortimente; nuo to momento, vienas iš keturių ŠKODA visame pasaulyje parduodamų automobilių turės „Plug-in“ tipo hibridinę arba pilnai elektros pavarą.

Paskutinės naujienos

Visos Naujienos