• Fabia
      • Fabia
        Fabia
        Nedidelis automobilis didelėms asmenybėms
        • Aiškus, preciziškas ir ilgaamžis dizainas
        • Inovatyvios patogumo bei pramogų sistemos
        • Galingi ir taupūs varikliai
      • Fabia Combi
        Fabia Combi
        Nedidelis automobilis su didelėmis galimybėmis
        • Erdviausia bagažinė klasėje
        • Modernūs TSI ir TDI varikliai
        • Erdvus salonas visai šeimai
  • Rapid
      • Rapid
        Rapid
        Tobula savybių pusiausvyra
        • Praktiškas 5 durelių kėbulas​
        • Itin erdvi bagažinė
        • Daug saugos elementų
      • Rapid Spaceback
        Rapid Spaceback
        ŠKODA jauniausias kompaktinis modelis
        • Sportiškas veržlumas ir dinamiška elegancija
        • Erdvus, šiuolaikiškas interjeras su trijų stipinų vairu
        • Panoraminis stoglangis ir prailgintas galinio dangčio stiklas
  • Octavia
      • Octavia
        Octavia
        Markės pasididžiavimas nauju veidu
        • Atnaujinta išvaizda priekyje ir gale, pilnai LED žibintai
        • ​"ŠKODA Connect" ir kitos internetinės paslaugos
        • ​Aibė naujausių modernių pagalbinių sistemų
        • iki590l /1580l
        • nuo3,9l/100km
        • nuo102g/km
  • Karoq
      • Karoq
        Karoq
        Naujas kompaktiškas SUV su charakteriu
        • ​Pilnai LED priekiniai žibintai ir skaitmeninis prietaisų skydelis
        • ​Naujos technologijos, bekelės režimas, Škoda Connect
        • ​Erdvus salonas su daugybe transformavimo variantų
  • Kodiaq
      • Kodiaq
        Kodiaq
        Stiprus kaip lokys
        • Pirmasis didelis SUV Škoda istorijoje
        • Dydis, jėga, šeimyninė dvasia
        • Sukurtas bet kokiems iššūkiams
  • Superb
      • Superb
        Superb
        Stilingas, komfortiškas ir inovatyvus naujasis flagmanas
        • Erdviausias salonas ir talpiausia bagažinė klasėje
        • Iki 206 kW galios modernūs ir taupūs varikliai
        • Naujoviškos saugumo ir važiavimo komforto pagalbinės sistemos
      • Superb Combi
        Superb Combi
        Erdviausias universalas, pilnas naujausių technologijų
        • 660-1950 litrų talpos  bagažo skyrius
        • Naujoviškos saugumo ir važiavimo komforto pagalbinės sistemos
        • Maksimalus važiavimo komfortas su DCC adaptyvine pakabe

„Škoda“atstovai ir “Wellman Rally Team” pasirašė bendradarbiavimo sutartį

2015-08-10

Lenktynininkų Martyno Samuičio ir Ramūno Šaučikovo ekipažas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „Škoda“ automobilių  gamintojų atstovais. Tai vienas nedaugelio atvejų Lietuvoje, kai oficialus automobilių gamintojo atstovas pradeda bendradarbiauti su Lietuvos ralio komanda.

Pasak „Škoda" atstovybės Lietuvoje vadovo Česlavo Antonovičiaus, tai atvers galimybes komandai ne tik lenktyniauti šiuolaikiškesne technika, bet ir naudotis visu „Škoda" gamintojo automobilių sporte sukauptu bagažu – žiniomis, atsarginių detalių sandėliu, garsių „Škoda" gamyklinių lenktynininkų patirtimi ir patarimais.

 

„Bendradarbiauti sutarėm tik todėl, kad tikime, jog tai sukurs papildomą vertę mūsų klientams, Lietuvos automobilių rinkai, automobilių sporto bendruomenei ir žiūrovams", – sakė Č. Antonovičius.

 

Lenktynininkas Martynas Samuitis teigia, kad su partneriais kuria ilgalaikius planus. „Nors mūsų planai daugiausia yra susiję su lenktyniavimu Lietuvos Automobilių Ralio Čempionate Lietuvoje, tačiau tikėtina, vien tik tuo neapsiribosime. „Škoda" padėjo mums ieškoti šiuolaikiškesnio, tarptautinėms varžyboms tinkančio, automobilio per savo sporto partnerių tinklą. Tad pagrindinę planų įgyvendinimo priemonę tikimės pristatyti jau netrukus, geriausiame Lietuvos vasaros ralyje „300 Lakes Rally", – sakė „WELLMAN Rally Team" komandos pilotas.

M. Samuitis ir R. Šaučikovas bus treti lenktynininkai, važiuosiantys įsigyta „Škoda Fabia S2000"

Šis „S2000" klasei priklausantis sportinis automobilis yra „Škoda Motorsport" padalinio kūrinys, kurio istorijoje pasiektų pergalių ir finišų gerokai daugiau nei pas kitus panašius automobilius. Būtent su tokia technika gamyklinė „Škoda" komanda grįžo į ralį.

Pirmą kartą šį komandos kūrinį, kaip koncepcinį automobilį, buvo galima apžiūrėti 2007-ų metų Ženevos automobilių parodoje. Tačiau „Škoda Fabia S2000" automobilio oficialiu debiutu yra laikomi 2009-ieji metai. Sausio mėnesį gavusi jam tarptautinę homologaciją, "Škoda Motorsport" komanda taip pat pateikė paraišką dalyvauti populiariausioje Europoje "Intercontinental Rally Challenge" varžybų serijoje (ši serija 2013-ais metais buvo pervadinta Europos Ralio Čempionatu).  Nepaisant to, kad dalyvavo tik keliose šios serijos lenktynėse, "Škoda Motorsport" su Jan Kopecky ir Juho Hanninen galutinėje metinėje įskaitoje užėmė antrąją vietą.

Nuo 2010 metų „Škoda Motorsport" gaminys pradėjo savo „auksinių" pergalių seriją.  Per penkerių metų laikotarpį Škoda Fabia S2000 dominavo Europos ir Azijos-Ramiojo Vandenyno regioniniuose čempionatuose. "Intercontinental Rally Challenge" (Europos Ralio Čempionate) šis automobilis nugali jau penkerius metus iš eilės. Keičiasi tik įvairias prizines vietas užimantys vis kiti lenktynininkai – Andreas Mikkelsen, Jan Kopecky, Sepp Wiegand, Esapekka Lappi ir Juho Hanninen.  Pastarasis sėkmingai išbandė Fabia ir Pasaulio Ralio Čempionate (WRC), 2011-ais metais nugalėjęs S-WRC įskaitoje. Be pasaulinių ir regioninių startų, Škoda Fabia S2000 puikiai pasirodė ir nacionaliniuose čempionatuose.  Privatūs lenktynininkai nugalėjo daugelyje nacionalinių Europos čempionatų – Austrijoje, Turkijoje, Belgijoje ir kitur.

„Škoda Fabia S2000" automobilių gamyba nutraukta pernai metais, „Škodai" pradėjus vystyti dar tobulesnio „Škoda Fabia R5" automobilio projektą. „WELLMAN Rally Team" komandos sportininkai įsigijo vieną paskutinių, 84 numeriu pažymėtą „S2000" lenktyninį automobilį, po kurio „Škoda Motorsport" pagamino dar 10 tokios serijos automobilių. Lietuvių įsigytu „Škoda" gamyklinės komandos automobiliu važiavo tik du lenktynininkai: vokietis Sepp Wiegand ir belgas Freddy Loix.

Per 2014–2015 metus būtent šis automobilis važiavo 11 ralių, iš kurių dėl techninių nesklandumų nefinišavo tik dviejų, o pirmas vietas iškovojo – 3-juose raliuose, antras ir trečias vietas – 6 raliuose.

Lietuviai inžinieriai automobilį išnarstė „nuogai"

Kuomet automobilis tik pasiekė Lietuvą bei įsikūrė „Martin Sport" komandos bazėje, jis lietuvių inžinierių–technikų buvo išrinktas ir išnarstytas iki smulkmenų. Pasak jų, taip visada vyksta „pirmoji" pažintis su nauja, dar nematyta technika.

„Turime automobilį pažinti kuo geriau. Juolab, kad dar neteko dirbti su tokia technika. Lenktynių metu aplink automobilį reikia dirbti greitai. Turime žinoti viską mintinai, kas kur yra ir kaip greičiausia ir lengviausia pakeisti vieną ar kitą detalę", – komentavo „Martin sport" komandos inžinierius–technikas Vaidas Glinskis.

Paklausus, koks buvo pirmasis įspūdis, prisilietus prie sportinio gamyklinio automobilio, inžinierius nedaugžodžiavo. Jo teigimu, dirbti prie šio automobilio bus ypatingas malonumas.

„Gamyklinio sportinio automobilio detalės yra kokybiškesnės ir patikimesnės, palyginus su iš standartinio sportui ruoštu automobiliu. Tokie automobiliai kuriami, kad užimtų aukščiausias prizines vietas ilgo kilometražo Europos ir Pasaulio ralio čempionatuose. Taip pat nereikėtų pamiršti, kad automobilis pagamintas taip, kad varžybų serviso metu, kurioms daugiausia būna skirtos 45 minutės, būtų galima pakeisti beveik visus agregatus naujais, t. y. greičio dėžę, amortizatorius, reduktorius ir visą kitą, išskyrus variklį bei automobilio kėbulą. Aukščiausio lygio komandose taip ir yra dirbama", – sakė V. Glinskis.

Lietuviai pribrendo tikrai sportinei technikai

„WELLMAN Rally Team" komandos lenktynininko M. Samuičio teigimu, tiek ekipažas, tiek techninis-aptarnaujantis personalas sukaupė pakankamai patirties ir pribrendo šiai, tikrai sportinei technikai.

„Turime sukaupę nemažai patirties ir jau esame pasiruošę dirbti su tokia technika. Bet visgi dar laukia nemažai darbo ir teks daug ko išmokti, atrandant „Škoda Fabia S2000" automobilio teikiamas galimybes", – sakė M. Samuitis.

Lenktynininkas taip pat paatviravo, kad pirmą kartą įsėdęs į automobilį nuvažiavo tik 2 kilometrus, tačiau jų užteko, kad įsitikintų, kas yra tikras sportinis automobilis.

„Tai yra tikras daiktas, o ne – standartinis automobilis. Įsėdus į jį iš karto supranti, kad tu sėdi tikrame sportiniame automobilyje. Visų pirma skiriasi pati sėdėsena. Atsisėdi labai giliai. Visų antra gali labai tiksliai susireguliuoti pedalus, ką iki tol galėjai padaryti tik apytiksliai, ir begalės kitų labai smulkmeniškų dalykų, kurie reikalingi siekiant gerų rezultatų automobilių sporte. Ir, žinoma, man visada svarbiausia technikoje – patikimumas. Tai išskirtinė mūsų technikos ir apskritai „Škoda" kompanijos savybė. Tikiu, dabar naujasis automobilis taps tokio komandos požiūrio „vizitine kortele", –  sakė „WELLMAN Rally Team" lenktynininkas M. Samuitis.

 

„Škoda Fabia S2000" techniniai parametrai:

Automobilio ilgis – 4000 mm;

Automobilio plotis – 1820 mm;

Ratų bazės ilgis – 2486 mm;

Svoris – 1200 kg;

Darbinis variklio tūris – 1996 cm3;

Cilindrų skaičius – 4;

Vožtuvų skaičius – 16;

Kuro bako talpa – 75 l;

Maksimalus variklio galingumas – 205 kW arba 279 AG;

Sukimo momentas – 253 Nm;

Maksimalus greitis – 179 km/h

Greičio dėžė – X-trac, sekvencinė, 6 bėgių;

Sankaba – AB Racing 184 mm;

Amortizatoriai – Reiger Racing system;

Pakaba – McPherson;

2017-04-25 ŠKODA Vision E
​Šiuo metu vykstančioje Šanchajaus automobilių parodoje ŠKODA švenčia savo pirmojo pilnai elektra varomo koncepcinio automobilio pasaulinę premjerą. Su VISION E modeliu ŠKODA atskleidžia savo ateities strategiją elektromobilumo srityje. Pristatome svarbiausios informacijos apžvalgą.
​Tai buvo pirmasis pilnas sezonas, kai "Škoda Motorsport" garbę ralio trasose gynė Fabia R5 ralio automobilis. Ir, reikia pripažinti, rezultatai pranoko visus lūkesčius.
​ŠKODA iš pagrindų atnaujina savo geriausiai parduodamą modelį. Atnaujintą ŠKODA OCTAVIA su nauju priekinės ir galinės dalies dizainu, šiuolainėmis pagalbinėmis bei informacinėmis-pramogų sistemomis ir ryšio su išoriniu pasauliu galimybėmis, taip pat nauja įranga bus galima įsigyti nuo kitų metų pradžios. Kaip ir anksčiau, kompaktiškas modelis siūlomas ir su hečbeko, ir su universalo kėbulais.