Šis puslapis yra papildomas pradinio puslapio puslapis. Spustelėkite mygtuką, kad grįžtumėte.

Grįžti į pradinį puslapį

SUPERB TECHNINĖS SPECIFIKACIJOS

Visos detalės, kurių ieškojote

Automobilio matmenys

Saugumas

Greičio ribotuvas

Kaip jau rodo pats pavadinimas, ši funkcija apriboja didžiausią transporto priemonės greitį. Vairuotojai didžiausią greitį gali nustatyti nuo 30 iki 210 km/val. ir nenuleisti akių nuo kelio. Priešingai nei važiavimo kontrolės sistema, kuri palaiko nustatytą greitį, greičio ribotuvas leidžia vairuotojui važiuoti bet kokiu greičiu, tačiau neviršijant nustatytos vertės. Dėl saugumo, persijungus žemesnei pavarai (nuspaudus greičio pedalą) ši funkcija laikinai išjungiama.

Greičio ribotuvas
Greičio ribotuvas
Kitos saugumo savybės

ŠKODA SUPERB užtikrina saugumą be jokių kompromisų. 2012 m. atlikus „Euro NCAP“ testą, šiam kompaktiškam šeimos automobiliui suteiktas penkių žvaigždučių vertinimas už ypatingas saugumo savybes. Be jau minėtų saugumo sistemų, standartiškai arba papildomai SUPERB yra:

EDL paspartina pagreitėjimą arba padeda važiuojant į įkalnę esant prastam vieno iš varančiųjų ratų sukibimui.

ABS avarinio stabdymo metu arba stabdant slidžiame kelyje neleidžia ratams užsiblokuoti.

MKB įjungia stabdymo sistemą po susidūrimo, kad nebūtų padaryta daugiau žalos.

MSR skaičiuoja varančiųjų ratų blokavimo atvejus, įvykusius vairuotojui stabdant lygiame kelyje.

› Didinant stabdymo slėgį, stabdymo sistema padeda vairuotojui tada, kai reikia netikėtai stipriai stabdyti. Tai gali gerokai sutrumpinti stabdymo atstumą.

ASR užtikrina sklandų užvedimą ir pagreitėjimą slidžiame kelyje neprasisukant ratams.

Elektroninė padangų slėgio stebėjimo sistema informuoja vairuotoją apie padangose pasikeitusį slėgį.

› Papildomas „Hill-Hold“ valdiklis padeda vairuotojams saugiai pajudėti stovint įkalnėje. Penkių laipsnių ar didesnėse įkalnėse sistema suaktyvinama automatiškai bei užtikrina lengvą ir saugų pajudėjimą įkalnėje, nenaudojant stovėjimo stabdžio. Sistema neleidžia automobiliui pariedėti atgal arba sustoti.

Mirksintys stabdžių žibintai sumažina susidūrimo iš galo pavojų, ypač spūsčių greitkeliuose metu arba staigiai stabdant priešais netikėtas kliūtis.

Pavara ir vairavimas

Keturi varomieji ratai

ŠKODA SUPERB turi elektroniniu būdu kontroliuojamą kelių plokščių sankabą. Keturi varikliai (1.4 TSI/110 kW, 2.0 TSI/206 kW, 2.0 TDI/110 kW ir 2.0 TDI/140 kW) turi pažangiausią keturių varomųjų ratų pavarą, užtikrinančią optimalią vairavimo dinamiką, didžiausią saugumą ir ekonomišką degalų naudojimą.

Sukimo momentas į visus ratus paskirstomas automatiškai ir priklauso nuo vairavimo aplinkos. Tinkamiausią galinės ašies sukimo momentą paskaičiuoja valdymo modulis. Reguliuojama pagal kintamą sankabų plokščių slėgį.

Progresinis vairavimas

Ši funkcija užtikrina geresnį ŠKODA SUPERB valdymą bei judrumą posūkiuose. Progresinio vairavimo funkcija santykį pakeičia priklausomai nuo to, kaip stipriai pasuktas vairas. Progresinio vairavimo funkcija veikia tik kartu su sportine važiuokle.

Ekologiškos technologijos

Aktyvaus cilindro technologija (ACT)

ACT reiškia, kad antras ir trečias cilindrai laikinai išjungiami. Dviejų cilindrų režime variklis veikia efektyviau. Priklausomai nuo vairavimo stiliaus, technologija sumažina degalų sunaudojimą daugiau kaip 0,5 l/100 km. ACT suaktyvinama variklio sūkiams esant nuo 1 400 iki 4 000 rpm, kai sukimo momentas yra nuo 25 iki 100

„Start-Stop“ sistema

„Start-Stop“ sistemos tikslas – išjungti variklį kiekvieną kartą, kai jam nėra reikalo veikti. Tai ypač praverčia mieste, nes važinėjant miesto sąlygomis ši funkcija leidžia stipriai sutaupyti degalų. „Start-Stop“ sistema suaktyvinama automatiškai užvedus variklį. Ją bet kada galima išjungti rankiniu būdu.

„Start-Stop“ sistema
„Start-Stop“ sistema
Stabdymo energijos regeneravimas

Kas įvyksta, kai energija yra regeneruojama? Kinetinė energija transformuojama į panaudoti tinkamą elektros energiją, kuri saugoma akumuliatoriuje arba naudojama elektros sistemose. Variklio stabdymo metu kintamosios srovės generatorius tiekia elektros energiją į prietaisus ir įkrauna akumuliatorių. Taip sutaupoma degalų, kurie kitaip būtų panaudoti šioms užduotims atlikti.

Stabdymo energijos regeneravimas
Stabdymo energijos regeneravimas
„Eko“ režimas (vairavimo režimo pasirinkimas)

Vienas iš vairavimo režimo pasirinkimo sistemos siūlomas režimas yra „Eko“ – režimas vairuotojams, kurie saugo aplinką ir kuriems svarbiausia ekonomiškumas. Speciali „Eko“ režimo funkcija yra važiavimas išjungus variklį automobiliuose su automatine DSG pavarų dėže. Važiavimo išjungus variklį režimas įjungiamas važiuojant nukėlus koją nuo greičio pedalo.

Aktyvios oro sistemos mentės

Aktyvios oro sistemos mentės sumažina aerodinaminį pasipriešinimą, todėl sumažėja SUPERB sunaudojamų degalų ir išmetamų teršalų kiekis. Jei variklis ir oro kondicionavimo sistema veikia ne visu pajėgumu, vėdinimo angos užsidaro ir oro srovė apima automobilio kėbulą. Dėl to sumažėja nuostoliai. Šios mentės taip pat padeda pašildyti variklį, užvedus jį šaltoje aplinkoje.

Pavaros pasirinkimo rekomendacija

Tinkamai pasirinkus pavarą galima sutaupyti degalų ir padidinti komforto lygį. Mažesnis variklio sūkių dažnis prilygsta mažesniam degalų sunaudojimui ir tylesniam veikimui. Viršutiniame dešiniajame ekrano kampe esantys simboliai parodo, ar įjungta tinkama pavara arba pateikiama rekomendacija perjungti aukštesnę arba žemesnę pavarą.

Pavaros pasirinkimo rekomendacija
Pavaros pasirinkimo rekomendacija